Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det någon som provat dem? Är de lättare att ta av och på än Yatrax? Och är de OK att använda när man går inomhus och känns de inte halkiga då?
Fula är de ju, men det kanske man får leva med. :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
Köpte sådana till svärmor som opererat knäna och är väldigt överviktig. Hon älskar dem!!! Har hört att de som arbetar på posten föredrar dessa... Skulle jag köpa så skulle det bli dessa. Vi köpte på Stadium eller var det Intersport...För ca 250 kr....tar de frakt på dessa kanske du skall höra i sportaffären annars....
Användarens profilbild
Av Hellen
Har precis köpt ett par, men har inte hunnit prova ute.

Lyckades hitta ett par Spiky i en fyndlåda för end 99:- Det fanns bara en strl kvar (35-37 tror jag) men de passade bra på mina eccokängor iaf :P
Användarens profilbild
Av doddit
Jag har dom och tycker dom är jättebra. Kan gå som vanligt ute med dom men känner mig lite som bambi på hal is utan :wink:

Tycker inte dom är hala inomhus men det låter rätt mycket, men det kan man leva med.
Har inte provat yatrax så kan inte jämföra, men dom är rätt svåra att ta på. Måste använda båda händerna och dra rätt mycket. Fast tycker inte att man behöver ta av dom så ofta så det gör inget.
Helena skrev:Är det någon som provat dem? Är de lättare att ta av och på än Yatrax? Och är de OK att använda när man går inomhus och känns de inte halkiga då?
Fula är de ju, men det kanske man får leva med. :lol:
Vill du ha svar av mig?
Jag har både Yaktrax och Spiky plus.

Jag tycker att Yaktrax är bra att använda när det är snö annars tycker jag de kan vara lite läskiga att gå med på barmark. Jag tycker bland annat att det känns som om ringarna gräver sig in i skorna samtidigt som jag går ovanpå yaktraxen på något sätt + att jag tycker de är läskiga att ta sig ner för trappan med.

På spiky sitter broddarna med plattor på baksidan vilka inte kan gräva sig in i skorna. Jag känner inte att jag går ovanpå dem när det är barmark eller när jag är i affärer. Att gå på stengolv funkar bra. De är inte halkiga. Jag rekomenderar inte att gå in med dem i bostaden eftersom det är riktiga dubbar....

Jag rekomenderar inte Yaktrax i bostaden heller eftersom de gör märken i alla fall med min vikt... :oops:

Fula, det får man nog leva med är jag rädd. :D

Säger Helen som har Spiky Plus i lager, men kan ta in Yaktrax till den som önskar.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?