Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av annaasa
Igår fick jag hem min tummy 2 tummy DVD. Den var så bra så jag kunde inte sluta titta igår kväll (satt uppe alldeles för länge, jag skulle ju bara se lite för att kolla hur den var!).

Oj vad mycket bra tips man fick i den. Jag blev så sugen på att testa alla nya knytningar på direkten. Det värsta är att jag blev dessutom övertygad om att jag måste köpa en MeiTai också. Och en vävd sjal (fast det har jag ju redan bestämt att jag snart ska göra...) Nu ska här övas!

/Annaasa
Användarens profilbild
Av Nova
Härligt!

Låter som en film man gärna skulle vilja se.
Var hittar man den och till vilen kostnad?

Lycka till med knytandet! :D
Användarens profilbild
Av Helena
Synd, den är lite dyr tycker jag. Kostar väl säkert att importera den.
Av annaasa
Fast med tanke på vad sjalar kostar så tycker jag inte att det är så farligt dyrt. Visst det är inte billigt men helt klart värt det!

/annaasa
Användarens profilbild
Av Anso
Helt klart en bra DVD för sjaltokiga!
VARFÖR måste de använda sig av en Zolowear (eller är den en Ooopa?) ringsjal när de visar ringsjalar? :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker också den är toppen! :D jag fick låna ett demoex för att se om vi skulle ta in den, och jag blev övertygad så nu finns den snart i sortimentet :wink:

och det är en zolowear anso, visst är den snygg :love:
Av annaasa
Visst är ringsjalen hon använder underbar! Jag var tvungen att gå in och titta på den på Zolowears websida men den var alldeles för dyr tyvärr...

/annaasa

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?