Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Kan ni skriva med att det vore bra med bättre isydda snören, gärna rejälare ngt elastiska!

Kraftigare dragkedjor

Ngt längre ärmar

Bättre knappar

mer?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Kan ni skriva med att det vore bra med bättre isydda snören, gärna rejälare ngt elastiska!

Kraftigare dragkedjor

Ngt längre ärmar

Bättre knappar

mer?
"drawstrings" vid nedre delen av jackan och inte på mitten vill jag också addera...innan jag satte drawstrings själv såg jag vi ut som i en jacka och tutu i ett :oops:

extra knappar som kommer tillsammans med jackan också

jag har mailat carmen om de knapparna som lösnades men har inget svar än...det är Children's Needs (www.childrensneeds.com) som är tar hand om hela Suses Kinder Coat
Användarens profilbild
Av Mia
Fast jag gillar drastring på mitten också!! fast det kunde suttit lite högre...
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
på min small är det lite sådär....sambon skrattade när jag drog den, han frågade om jag skulle dansa ballet någonstans :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
jag har inte oxnacke och jag kan bara med stor ansträngning dra ända upp och då känner jag mig som en klaustrofobisk giraff-annabee så jag önskar också bredare i halsen.
Användarens profilbild
Av Anna
medan jag då gilalr att den inte är så lång. Alla andra bärjackor är SÅ långa på mig som är kort och det är inte kul att känna sig som man skulle ut och tälta när man tar på sig jackan.
Av Marika
JAg skulle vilja ha en modell som är en korsning mellan "didy" och Suse´s jackan.

JAg tycker att Suse´s jackan är genomtänkt när det de flesta detaljer men att de borde ha jobbat mer på passformen. Lösningen för att bära på ryggen är mycket bra. Jag är föredetta aktiv skidåkare och jämför jackan med dessa plagg typ skal jackor. Tex. stör jag mig oerhört på de lösa fickpåsarna i jackan. Har man tunga grejor så hänger och dinglar fickorna.

En sak jag verkligen tycker är bra är att jag kan ha min egen fleesjacka under och bärskyddet fram med fleesfoder, alltså jackan ofodrad.

Jag tror att om de jobbar lite mer på jackan så kommer det bli en superbra jacka, de är helt klart på rätt väg.

Detta tycker jag ändock är minus:

- färgen på fleesjackan, blir smutsig på en gång.
- bumullssnören, blir lätt blöta
- korta och för vida ärmar
- för klena dragkedjor
- ej fastsydda fickpåsar
- för litet hål att stoppa in huvan i på ryggen.

En sak kan jag säga att jackan är INTE dyr med tanke på alla sömnads moment. Jag skulle hellre bet 500.- mer och att man hade kostat på lite bättre materialval.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?