Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Vilken jacka är det? Bild nånstans? :P
Användarens profilbild
Av Anso
Aelia skrev:Vilken jacka är det? Bild nånstans? :P
www.babyboden.nu har den
Av Aelia
Anso skrev:
Aelia skrev:Vilken jacka är det? Bild nånstans? :P
www.babyboden.nu har den
Aha, den, tack :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag var lite inne på en sådan men den passade tyvärr inte korta och "breda" mig. Jag provade först M, den var då för lång och kändes lite tältig på mig :cry: Sen provade jag S, och den var då lagom på längden och så, men då blev den för smal över höfterna :oops: Annars tyckte jag den kändes varm och mysig och smart också.

Hoppas någon annan kan ge ett lite bättre svar.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Inget bättre svar tyvärr, men jag kan säga att jag också haft funderingar på en Felix Pera men inte bestämt mig ännu :roll: Jag är nämligen rädd att S blir för stor :? på mig som är 165 cm och 49 kg. Vad tror du Anna som testat jackan?!? Annars tycker jag den verkar toppenbra :D
Användarens profilbild
Av Anna
Lottie skrev:Inget bättre svar tyvärr, men jag kan säga att jag också haft funderingar på en Felix Pera men inte bestämt mig ännu :roll: Jag är nämligen rädd att S blir för stor :? på mig som är 165 cm och 49 kg. Vad tror du Anna som testat jackan?!? Annars tycker jag den verkar toppenbra :D
Jag tror på S till dig. Jag är 160cm och väger... MER så den passar nog dig bra. Problemet med S för mig var att den var för smal över höfterna. Hade jag kunnat få en som var S på längden och M på bredden så skulle jag nog köpt.
Användarens profilbild
Av Anna
ok, nu har jag använt vågen, den är ett soprumsfynd men funkar bra utom att sifrorna bakom kommatecknet inte är hela så det kan diffa närapå ett kilo men den säger 61.?
Användarens profilbild
Av Anna
Nja, så hemskt jättetjock har jag inget minne av att den var. Men tjockare än M-A-M jackan. Jag tror jag kom fram till att den antagligen skulle klara hela vintern utan messa extrakläder under, men vi är ganska varma av oss och har nu kört ponchon tills idag då jag fick min nya andra bärjacka. Lite varm kan den säkert vara ibland, men det är ju det som är fördelen med bärjacka- att den räcker som ytterplagg till båda och så kan man ta av den då man går in i en affär eller dyligt.
Av Aelia
Anna skrev:Nja, så hemskt jättetjock har jag inget minne av att den var. Men tjockare än M-A-M jackan. Jag tror jag kom fram till att den antagligen skulle klara hela vintern utan messa extrakläder under, men vi är ganska varma av oss och har nu kört ponchon tills idag då jag fick min nya andra bärjacka. Lite varm kan den säkert vara ibland, men det är ju det som är fördelen med bärjacka- att den räcker som ytterplagg till båda och så kan man ta av den då man går in i en affär eller dyligt.
Hur var jacka, inte för liten? :roll:
Användarens profilbild
Av Anna
tyvärr den var bra :wink:
Av Aelia
Anna skrev:tyvärr den var bra :wink:

Haha, synd, eller jag menar vad bra :lol:
Kanske nån som kommer att sälja sin sen, planerar ju fler barn :lol:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag har haft den i sortimentet, men den var tyvärr rätt svårsåld pga priset. Annars är det en jättefin jacka tycker jag. Den är varm och mysig och slittålig. Om du är intresserad så har jag en kvar i storlek L, blå, som du kan få till ett mycket bra pris, eftersom jag gärna vill sälja av den.

Du kan maila mig på info@babydesign.se , så kan du få prisuppgift av mig om du vill.

Hälsningar
Ingrid

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?