Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Aelia skrev:Vilken jacka är det? Bild nånstans?www.babyboden.nu har den
Anso skrev:Aha, den, tackAelia skrev:Vilken jacka är det? Bild nånstans?www.babyboden.nu har den
Lottie skrev:Inget bättre svar tyvärr, men jag kan säga att jag också haft funderingar på en Felix Pera men inte bestämt mig ännuJag tror på S till dig. Jag är 160cm och väger... MER så den passar nog dig bra. Problemet med S för mig var att den var för smal över höfterna. Hade jag kunnat få en som var S på längden och M på bredden så skulle jag nog köpt.Jag är nämligen rädd att S blir för stor
på mig som är 165 cm och 49 kg. Vad tror du Anna som testat jackan?!? Annars tycker jag den verkar toppenbra
Anna skrev:Nja, så hemskt jättetjock har jag inget minne av att den var. Men tjockare än M-A-M jackan. Jag tror jag kom fram till att den antagligen skulle klara hela vintern utan messa extrakläder under, men vi är ganska varma av oss och har nu kört ponchon tills idag då jag fick min nya andra bärjacka. Lite varm kan den säkert vara ibland, men det är ju det som är fördelen med bärjacka- att den räcker som ytterplagg till båda och så kan man ta av den då man går in i en affär eller dyligt.Hur var jacka, inte för liten?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?