- tor feb 16, 2006 13:08
Vet inte om detta blir rätt forum, men jag chansar!
Vet att många använder P&T E3 vagnen som komplement till sjalen
Jag kollat just på E3:an, tycker den verkar superbra! Skulle vilja ha en sån till ev. syskon..... men funderar på om jag verkligen BEHÖVER en?
:
Jag bor utanför stan, "på landet" i ett samhälle, är ute och går både på asfalt och i skog varje dag, åker buss 1-2 gånger i veckan, stora tösen sover ute i vagnen varje dag.
Har förstått de olika alternativen med E3, att det inte går att ha liggläge om syskonsitsen är på etc
Kanske är inte en P&T nåt för mig _egentligen_
: *snyft* Kanske är en vanlig, sida vid sida vagn ett bättre alternativ ? (just nu behöver jag ingen ny vagn överhuvudtaget, men det är ju så kul att kolla runt på nätet jue
)
För och nackdelar tack!
Är den mest en stadsvagn?
//Ida

Jag kollat just på E3:an, tycker den verkar superbra! Skulle vilja ha en sån till ev. syskon..... men funderar på om jag verkligen BEHÖVER en?

Jag bor utanför stan, "på landet" i ett samhälle, är ute och går både på asfalt och i skog varje dag, åker buss 1-2 gånger i veckan, stora tösen sover ute i vagnen varje dag.
Har förstått de olika alternativen med E3, att det inte går att ha liggläge om syskonsitsen är på etc
Kanske är inte en P&T nåt för mig _egentligen_

För och nackdelar tack!

//Ida
Bär i:
* Kråkbär Ringo
* Hoppediz
* Famnen
* Kråkbär Ringo
* Hoppediz
* Famnen