[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 140581
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
En till jacka som landat :-) - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miriel
Katharina skrev:och den passade perfekt. Lite stor men lagon ärmlängd och det var dte jag förstod... Leo ville däremot inte prova den nu för hans pappa har kommit hem och då ska vi vara hemma tycker han. Att jackan bara ska provas inomhus tänker han inte gå på ;-)
Jag gissar att den kommer med till Torekällberget på fredag? Skulle vara jättekul att se den (och prova) lite sugen är jag faktiskt att beställa en.... :roll:
Suck, vad dyrt det blir att surfa här på sjalbarn...men ack såå underbart roligt!
Användarens profilbild
Av miriel
Katharina skrev: Det kommer definitivt att finnas jackor på TB på fredag, både min och Tyra o Knuts mamma antar jag :-)
Farligt, farligt! :lol:
Användarens profilbild
Av miriel
Katharina skrev:Jepp.. :-)

Måste bara säga att alla får jättegärna prova både jacka och sjalar av mig, men gärna om man är parfymfri :-? Jag är jätteastmig just nu... låter som en 13 åring pojke i målbrottet :-(
Parfym kan jag knappt stava till :wink: blir själv jätteirriterad av starka dofter, så jag förstår vad du menar. Har en kompis som är så känslig att hon får värsta astmaanfallen om någon har parfym på tunelbanan...jobbigt...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?