Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Jag missade ju totalt tråden om Suse´s kindercoat, men jag gav mig inte, utan beställde en på egen hand direkt från Kanada (beställde den 26 januari). Betalade lite drygt 900 kronor. Jag kände på mig att avin skulle komma idag, men jag var tvungen att gå innan posten hade kommit. På eftermiddagen chansade jag och frågade på posten om de kunde få fram ett paket utan avi, men det gick inte. När jag kom hem låg mycket riktigt avin på hallgolvet! Fast den här gången blev det tullavgift och skatt på 300 kronor... Man får väl säga att jag har haft tur när jag köpte min Mei tai och Peekaboo från USA och slapp extra avgifter båda gångerna.

Får se om jag hinner hämta jackan imorgon.

I vilket fall som helst, det går att köpa jackan ändå (de har någon sorts introduktionserbjudande på 119,75 kanadensiska dollar i stället för 139).

Josefin
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jamen :shock: 120 cdn är ju inte mer än 800 kr :shock:

Nu blir jag hur sugen som helst ... Min kanadensiska moster kommer till Sverige om ett par veckor. Undrar om hon skulle kunna... :roll:

(varför är jag pank just nu för :evil: )
Användarens profilbild
Av Malin
Har du någon adress till hemsidan där du beställde?
Användarens profilbild
Av Anna
jag har tänkt beställa en jag med. 300kr i tull var juu itne så farligt ändå.
Användarens profilbild
Av Nova
Jag är också riktigt sugen på en sådan jacka.
Så jag mailade "Daniellas mamma" på Mei Tai barn.
Hon kommer nog åt bli återförsäljare av jackorna i Sverige framöver verkar det som.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
eftersom co-op är pågår fortfarande i USA och Kanada har jag bestämt att inte ta hem någon jacka än, eftersom man har fortfarande chans att köpa den i introductory priset...så jag uppmuntrar alla som vill verkligen ha en kinder coat att passsa på att köpa från co-op i Kanada eller USA innan de stänger eftersom det är väldigt bra pris på de just nu :D
Användarens profilbild
Av Key
:o :o DÄR är ju jackan jag letat efter! Tycker man ska kunna bära i regn också. Men nä, nu tycker jag att Tobias är för stor snart (för att motivera ett sånt köp naturligtvis, inte för att bäras!), men jag är ju inte någon heltidsbärare... Hade jag hittat den förra våren DÅ!
Av ma-jo
Key skrev::o :o DÄR är ju jackan jag letat efter! Tycker man ska kunna bära i regn också. Men nä, nu tycker jag att Tobias är för stor snart (för att motivera ett sånt köp naturligtvis, inte för att bäras!), men jag är ju inte någon heltidsbärare... Hade jag hittat den förra våren DÅ!
Oj :oops: min dotter som ju är född april 04 ska bäras i den tänkte jag... :roll: Inser att det inte blir ofta den kommer användas... men det är vår mysiga "slutsputslyx" :D Jag skulle behövt den förr-förra våren egentligen mao :lol: :lol: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?