Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
Hej!
Egentligen är jag ute efter en väska med kylfack som jag ska ta hem utpumpad mjölk i från jobbet. Jag har tröttnat på att bära runt på kylväskan..
Men om jag ändå ska ha en med kylfack, då blir det väl en skötväska? Så nu kommer min önskelista: Förutom kylfack med plats för två flaskor får den helst vara diskret och inte skrika "skötväska", skön att bära, gärna ryggsäcksmodell, gott om plats och såklart funka till sjal. Någon som har en sådan?
Användarens profilbild
Av Cayenne
JAg har en picknickryggsäck med kylförvaring. Den har jag köpt på Coop. Perfekt som picknick-och skötväska. Eftersom den är lite vadderad oxå, brukar jag ha min systemkamera i den oxå:-) (Dock inte i samma fack som drickan)
Användarens profilbild
Av Linnea
jag har en ryggsäck från everest (2-300kr) på stadium, den är snygg, liten men rymmer hur mycket som helst i massvis med fack, skön att bära på rygg eller axeln (+handtag) och dessutom så har den småremmar som verkar som gjorda för att hänga på barnvagnshandtaget :shock: :D

inget kylfack dock :(

såg en skitsnygg skötväska på barabarnmässan MED kyl/värmefack, det var nån som alla kändisar hade :roll: kostade dock 2000 spänn= inte riktigt i min prisklass :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Kan man inte köpa kyl/värme "fickor" till flaskor och stoppa i vilken väska som helst?
Själv gillar jag SkipHop Expo!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har för mig att babybjörn-ryggan har såna isolerade flaskfack på sidorna. *med reservation för dåligt minne*
Användarens profilbild
Av tinaw
Fast det borde ju vara lätt att fixa ett isolerat fack själv, klipp till en bit liggunderlag och sätt i facket bara :wink:
Användarens profilbild
Av Sarai
tinaw skrev:Fast det borde ju vara lätt att fixa ett isolerat fack själv, klipp till en bit liggunderlag och sätt i facket bara :wink:
:roll: Såklart! Det skulle man ju göra.

För övrigt har jag kollat på massor av skötväskor, och alla kostar multum som skulle kunna vara ett alternativ. Det slutade med att jag beställde en "bottle pack" som håller kyla och ska kunna ta 3 flaskor. Jag får ha den i min vanliga jobbväska.

Kollade bl.a. på BB, men det framgick inte att det fanns kylfack. Annars hade det nog kunnat bli en sådan, jag gillar specialväskor..
Användarens profilbild
Av Sarai
Dubbelt.. :(
Senast redigerad av Sarai den tor feb 09, 2006 15:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sarai
Dubbelt..

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?