Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Är det någon som testat väpnarluvorna som Tina gör under en cykelhjälm, går det bra? Men då kanske man måste ha någon av de enklare varianterna och utan taggar?
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag har förvisso inte testat under cykelhjälm, men den enkla varianten utan taggar eller strut borde funka eftersom materialet är ganska tunnt.
Användarens profilbild
Av Helena
Fast kanten längst ut är väl lite tjockare? I hur kallt väder kan man använda dem?
Användarens profilbild
Av Zandra
Vi använder den även nu, om inte temperaturen är för långt under nollan fast är det under noll öht så tar vi en tunn väpnarluva av merinoull under.
Funkar finfint!
Användarens profilbild
Av Helena
Zandra skrev:Vi använder den även nu, om inte temperaturen är för långt under nollan fast är det under noll öht så tar vi en tunn väpnarluva av merinoull under.
Funkar finfint!
Det är det som är kruxet, här tas det inte på mössor i onödan, att ta på två mössor på Miles är omöjligt.
Han ska ha helst ha sin tunna ullmössa i merinoull i alla väder. :cry:
Och så kan han leka i snön utan vantar och verkar inte frysa. :shock:
Användarens profilbild
Av Helena
Varför kan man inte ta bort sina meddelanden längre???
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:Varför kan man inte ta bort sina meddelanden längre???
:D :D
För att April har tagit bort den funktionen. Vi rensar dubbla inlägg/inlägg utan text så fort vi hinner istället. Skicka ett pm om ni är angelägna om att få bort något inlägg snabbt för ibland tar det lite tid att hitta dem. :wink:
Användarens profilbild
Av mica
Anso skrev: Vi rensar dubbla inlägg/inlägg utan text så fort vi hinner istället. Skicka ett pm om ni är angelägna om att få bort något inlägg snabbt för ibland tar det lite tid att hitta dem. :wink:
Sitter ni och går genom det manuellt?!
*imponerad*
Användarens profilbild
Av April
Japp ;-) och nu var de dubbla inläggen borta :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Linnea
mica skrev:
Anso skrev: Vi rensar dubbla inlägg/inlägg utan text så fort vi hinner istället. Skicka ett pm om ni är angelägna om att få bort något inlägg snabbt för ibland tar det lite tid att hitta dem. :wink:
*imponerad*
HERREGUD :shock:
då måste ni läsa ALLA mess som överhuvudtaget skrivs på sjalbarn :!:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Linnea skrev: HERREGUD :shock:
skulle det vara nåt konstigt att göra det :roll: :wink: 8) :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Linnea skrev:
mica skrev:
*imponerad*
HERREGUD :shock:
Inte alla men jag läser nog 80% kan jag tro och så hoppas jag att någon av de andra tre nissorna (läs moderatorerna) läser det jag missar. Vi överlappar väl hoppas jag så att inget ska missas och passera oläst. Det är skoj det här ska ni veta! :D :D Rena rama sjalbarnsdokusåpan - sjalar byter ägare nästan dagligen och det knepas och knåpas lite överallt.
Användarens profilbild
Av Linnea
sjalbarnsdokusåpan :lol:

jag tycker det är så härligt att höra hur alla sjalmammor (mest mammor iaf) runt om i landet tycker & lever, jag missar alla tv-rpgram numera, detta är mycket mer spännande :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?