Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av babette
Kanske det står här i någon tråd redan, men hittar inget så jag frågar nu: Hur är Suses i storlekarna? Tänkte på att Mam-jackan säger alla är så stor i storlekarna och att man skall köpa en stl mindre än vad man egentligen har. Är det så med suses-jackan också?
Senast redigerad av babette den tis mar 04, 2008 13:08, redigerad totalt 1 gånger.
Av Minea
Hej och välkommen :hello: Har inte sett dig tidigare.
Vet ej om de ändrat sig storleksmässigt men jag har haft stl L på modellen från 2006 och den var rymlig utan att vara stor, tycker jag. Har storlek L på kläder men skulle nog inte valt en Suses i stl M.

Du kanske kan be om mått på jackan för att stämma av?
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag är en s o har en s som minea skrev den är rymlig utanatt vara förstor.. :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag tycker att de är rätt lika i storleken (mam upgrade rymligare med panel). Jag har XL i vanliga fall i kläder och L var preciiiis att jag kan ha dem, så jag har köpt en XL mam upgrade istället.
Användarens profilbild
Av sacha42
Har haft en mam i stlk M och har en sus i stlk M båda är stora men susen är lite mindre, eller den kanske känns så för att den är kortare. mamen tältade jag i :lol:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Här är en storlekstabell om den kan hjälpa. Tycker att de är något stora i storlekarna men inte jättesstora.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?