Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag ska köpa en Mamaponcho och kanske en Mamajacket nu till januari och behöver lite hjälp med storleken. :?
Vad har ni valt för storlekar ni som har den?
Jag är ca 172 cm, väger ca67 kg och har 75 DD i bh storlek.

Hur stora är ni som provat/köpt och vad för storlek blev bra för er?
Tvekar mest mellan M och L, men jag gillar inte för stora saker så L känns som lite stort... :? Har M i BOOB tröjor och på Lindex etc, men deras storlekar är ju rätt generösa (!?).

Snälla, hjälp mig välja och ge även gärna förslag på storlek i Mamajacket, för om jag har tur får jag en sån också :)

Kramen Elna
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag provade en mamaponcho när jag hade ungefär den storleken (nu har jag krympt lite). den var i 40/42 och tajt. de är väldigt små i storlekarna. så det är nog inte fel att satsa på en large.
Användarens profilbild
Av Kristina
Du kan garanterat ha M på mamaponchon. :) Vilken färg är intressant? Skickar PM!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag hade en mamaponcho ett kort tag och jag är 167 lång och vägde då 67 kg. Ckupa. Jag tycker att min M var på gränsen men det beror ju på hur man vill ha dem. Över axlarna tycker jag nog att den var lite väl på gränsen, så det är frågan om du ska ha L......fast det är så svårt och säga, du skulle fått prova en......
Användarens profilbild
Av Mia
Och M på mamajacket ska du ha!!
Användarens profilbild
Av Scilla
Ha ha, du har EXAKT mina mått! På pricken! :D

Jag tror på storlek M.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag är 174 cm, väger vanligen runt 65 kg och drar 70F i amningsbh. På mig sitter en mamaponcho storlek M helt perfekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?