Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Härliga!!
Användarens profilbild
Av Linnea
Zoi skrev: .....men nästa gång blir det nog ett par sportiga härifrån....dom var ju så coola :wink:
OJ OJ, såå tuffa, måste fixa :D ! inväntar kommentar om kvaliten (& ångrar djupt att jag inte köpte nåra bobux på barabarnmässan :( )
Av luxia
Hmmm... Vi har inte fått våra än. Har ni andra som beställt fått?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
luxia skrev:Hmmm... Vi har inte fått våra än. Har ni andra som beställt fått?
Nope, inte ännu... De skrev iofs nåt om två veckor så det är väl bara att bita ihop ett tag till! :wink:

Mailade och frågade och mina, eller tja, K´s mockisar skulle tydligen ha skickats idag (beställde 2/12) så jag håller tummarna att de hittar fram innan helgen!
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi har inte heller fått ännu, men de är ju handgjorda och görs efter man har beställt så det kan ju ta en liten stund. hoppas de kommer snart! :D
Av luxia
CrazyMagpie skrev:
Nope, inte ännu... De skrev iofs nåt om två veckor så det är väl bara att bita ihop ett tag till! :wink:

Mailade och frågade och mina, eller tja, K´s mockisar skulle tydligen ha skickats idag (beställde 2/12) så jag håller tummarna att de hittar fram innan helgen!
Ok! Jag tror att vi beställde den 1:a. Pengarna drogs i alla fall den 5:e. Jag väntar och längtar. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?