Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Molgan99
Har burit K snart 5 mån en del i sjalen , mage mot mage, nu vill han dock utforska världen mer o mer, o vill titta framåt - har provat bära honom så, efter att ha knutit enl instruktionshäftet som följde med ( samma som mage mot mage, med korsen.. ) men tycker han sitter på så liten yta, e rädd o fördärva honom, typ trycka upp pungkulorna lr så... hur gör ni andra ???
Av Molgan99
hmm, läste bara att man skulle kunna bära tills han var typ 2 år - o läste inte in mig på hur man kunde bära.. (
men armarna e ute o flaxar o med dem trycker han sig runt så ryggen e vriden typ 18 grader :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Pröva knyta på höften, då ser de mer.
Av Molgan99
jo, det e klart - har dock provat ngn gång - men var gör man av sin egen arm ?? :) Måste jag ha den runt honom ?? :) E ju inte så smidigt om man tax e ute o går :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Så länge jag bara skall gå funkar det bra för mig, sätter barnet liksom framför armen och axeln om du förstår :?
Tycker höft är jobbigare om man försöker få något gjort, som städa eller laga mat :roll:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?