Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CosyTess
JAg har som smått börjat ha Hjalmar på ryggen, men då han är så kort är det jättesvårt för mig att få till en knytning själ med honom på ryggen.

Tibetan som jag faktiskt favoriserar går knappt...

Vilken är din favoritknytning på ryggen??

Å från vilken ålder tycker du man kan bära sitt barn på ryggen??
Användarens profilbild
Av naimiez
Från 4 månader har jag satt Theo på ryggen i omslutet ryggkryss.....se SB´s förstasida med knytningar....

Bild
Användarens profilbild
Av CosyTess
naimiez skrev:Från 4 månader har jag satt Theo på ryggen i omslutet ryggkryss.....se SB´s förstasida med knytningar....

Bild
Åh! Så fin bild!!

Men alltså... jag gör oxå omslutet kryss nu när han är så liten, men jag lyckas inte få till det så bra själv....
Användarens profilbild
Av naimiez
CosyTess skrev:
naimiez skrev:Från 4 månader har jag satt Theo på ryggen i omslutet ryggkryss.....se SB´s förstasida med knytningar....

Bild
Åh! Så fin bild!!

Men alltså... jag gör oxå omslutet kryss nu när han är så liten, men jag lyckas inte få till det så bra själv....
Se här hur hon drar upp sjalen över axeln och runt ryggen på barnet och sedan nästan över andra axeln för att få den högt och sen ner under barnets ben....fast jag lägger sjalen över axlarna på barnet innan jag svingar upp honom.... ;-)
Användarens profilbild
Av CosyTess
naimiez skrev:
CosyTess skrev:

Bild
Åh! Så fin bild!!

Se här hur hon drar upp sjalen över axeln och runt ryggen på barnet och sedan nästan över andra axeln för att få den högt och sen ner under barnets ben....fast jag lägger sjalen över axlarna på barnet innan jag svingar upp honom.... ;-)
Ooooooooooo! :D

Den där videon får jag studera ett par gånger!!
Även om jag inte fattade ett skit av vad hon sa så ska jag nog lycka med den knytningen jag med!

För jag får inte alls till det så bra...

Men är det bästa att knyta så över bröstet?
Jag har bara korsat sjalen fram, så att det blidat ett kryss över bröstet innan...?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Men vad pratar hon om innan hon börjar knyta?! :?
Användarens profilbild
Av naimiez
smedsboemma skrev:Men vad pratar hon om innan hon börjar knyta?! :?
Inte en aning :roll: kan inte tyska.....
Användarens profilbild
Av Scilla
naimiez skrev:
smedsboemma skrev:Men vad pratar hon om innan hon börjar knyta?! :?
Inte en aning :roll: kan inte tyska.....
Det hade nog inte hjälpt så mycket för det är väl holländska hon pratar? :wink:

(Edit: och jag fattar heller ingenting :lol: )
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Här blir det oftast vanlig hederlig ryggsäck (även om ajg börjat prova tibetanskt lite smått). Omslutet på ryggen har jag aldrig fått till, det blir bara sladdrigt över armarna och stramar och tynger på fel ställen.
Användarens profilbild
Av lillvilda

Bild
guu vad jag blir avundsjuk på dina knytnignar. :D de ser så perfekta ut! sådär tight å fint blir det inte när jag knyter upp min sprattliga 1 åring :hmm: här får tränas ser jag :D
Användarens profilbild
Av lillvilda
naimiez skrev:
CosyTess skrev:

Bild
Åh! Så fin bild!!

Ja hon gör många bra videos den där kvinnan..synd bara att hon inte kan göra några på engelska oxå så man förstod allt hon sa. :hmm:
Användarens profilbild
Av naimiez
lillvilda skrev:
naimiez skrev:
CosyTess skrev:

Bild
Åh! Så fin bild!!

Ja hon gör många bra videos den där kvinnan..synd bara att hon inte kan göra några på engelska oxå så man förstod allt hon sa. :hmm:
Taight knut, över axlarna och hopp och taighta, hopp och taighta ;-) Om jag kommer till er träff i morgon kan jag hjälpa dig ;-9 Annars fråga Apelsin ;-)
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tränar o tränar men får ändå inte till omslutet sådär perfekt! Ryggsäck går jättelätt och hon sitter bra, men det tycker jag är tyngre för axlarna om man ska bära en längre stund.

Bär ändå helst på magen fortfarande men jag vet ju att det säkert kommer att bli mer o mer på ryggen så vi tränar på :)

Såhär såg det ut igår då vi tränat:

Bild

Jag tycker jag taitar och drar o hoppar, men det blir ändå så hon lutar utåt :(

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?