Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag anlände en alldeles underbar sele hem till oss :D Så fiiiiin så det är inte klokt. Har bara hunnit provbära en kort stund för att söva Alexnader och kan på den korta stunden konstatera att den på mig sitter som en smäck. Mycket skönare än de selar jag burit med (Ergo NG, Beco Butterfly, Manduca), det känns inte ens att jag har en sele på mig!
Sen återstår ju att se hur den avlastar i längden, det vet jag inte än.

Köpet var en chansning, ville så gärna ha just det mönstret och den var inte allt för dyr. Och jag är helnöjd! Jag betsällde den i måndags (från EU-land), i onsdags postades den och idag kunde jag hämta den. Snacka om snabb service!

Här kommer den, vår Connecta carnival!!
Bild

Bild
Senast redigerad av milimani den lör jul 05, 2008 16:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Förresten, roligt med en ny sele och vad skönt att höra att du gillar den. Är det ett känt märke?
Användarens profilbild
Av milimani
thanisa skrev:Förresten, roligt med en ny sele och vad skönt att höra att du gillar den. Är det ett känt märke?
Ja, jätteroligt!!! Vet inte hur känt det är. Har diskuterats i nån tråd här iallafall och jag vet några här som har.
Användarens profilbild
Av Ester
en grisefant?
Användarens profilbild
Av milimani
Bild kommer... ni får tåla er lite till. Ingen har gissat rätt hittils.

Selen är nu hårdtestad. Elin på 12-13 kilo åkte runt på ryggen 40 minuter och den avlastade bra. Inte lika bekvämt som på magen men det berodde inte på dålig avlastning utan att bröstspännet inte kändes lika skönt som på ergo/beco. Bär henne gärna igen och det var lätt att knäppa den.

Har burit A på 7 kg lite mer på magen nu med och då är den helt underbar!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hmm ingen aning om vad det kan vara.
Min första tanke var yamo men det var ju fel.
Moshi eller connecta kanske?
Användarens profilbild
Av Asia
:notes:
Användarens profilbild
Av Jennelii
*fniss*
Användarens profilbild
Av milimani
Jennelii skrev:*fniss*
:wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
Är det en angelpack? ;)
Användarens profilbild
Av milimani
Bild kommer förhoppningsvis ikväll, beror som vanligt på hur sammarbetsvilliga barnen är när jag ska lägga ut bilderna...

Men jag kan avslöja att Mammahappy gissat rätt :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
milimani skrev:Bild kommer förhoppningsvis ikväll, beror som vanligt på hur sammarbetsvilliga barnen är när jag ska lägga ut bilderna...

Men jag kan avslöja att Mammahappy gissat rätt :D
Vi väntar med spänning på bilden 8)
Användarens profilbild
Av Helma
Jag vet ju vad det är då, men jag vill ju se bild... snart. :D

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?