Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asz
...då man tidigt en vacker sommarmorgon vandrar på en skogsväg (bärandes på sin lille son på ryggen i Ergon) och plockar söta skogssmultron som man sträcker bak och då kommer en liten hand och nyper tag i smultronet med pincettgreppet och sedan ett pekande finger ackompangerat av ett huh! (vilket fritt översatt betyder: åh vad gott mamma, kan jag få ett till nu med en gång snälla)...

Och eftersom det är tack vare sjalbarns utomordentliga hemsida + dess hjälpsamma och kunniga användare som vi bär så ville jag dela med mig av lyckan jag kände imorse...

Tack till er!

:heart:
Användarens profilbild
Av Asia
:heart:
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad härligt! :heart:
Av surftrollet
:heart: Vad härligt!

Min unge gillar inte smultron eller jordgubbar. Knasigt va?
Användarens profilbild
Av MilanE
:loving:
Av puh
Åh va mysigt :heart:, jag längtar till S är så stor att smultron är smaskens :)
Av tse
Underbart. :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:heart: mysigt :)
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Vad härligt det låter :)
Användarens profilbild
Av lillvilda
åh vad det låter mysigt! ja tycker man får så härlig kontakt med barnen när man bär dom, det är nog det vi vunnit mest på att börja bära tycker jag. Det blir inte alls samma när vi går med vagnen.
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag läste "då man tidigt en vacker sommarmorgon vaknar på en skogsväg"... och tänkte att oj, där gick det häftigt till 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Scilla skrev:Jag läste "då man tidigt en vacker sommarmorgon vaknar på en skogsväg"... och tänkte att oj, där gick det häftigt till 8) :lol:
:lol:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?