Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av shai
Nu har jag beställt en orange gås *limited edition* :D

lillkillen åker inte sjal långa stunder längre, och då i patapumen heller mei tai.
Hna är kanske för stor och tung för en tunn gås...men jahg kunde inte låta bli eftersom jag ÄLSKAR oranget just nu :oops:
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tror det blir bra! De är ju verkligen jättesnygga!! :vågen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Det är aldrig dumt att köpa en sjal i en färg man gillar :twisted:
Man blir glad av nya sjalar även om sjalbarnet är måttligt intresserad av att åka :loving:
Av anna m
Hur gammal är han? Jag kan bära mina 2½-åringar i gås. 13-15 kilo väger de.
Användarens profilbild
Av Monnis
Han kanske blir jätteglad över ny fin sjal han också :D Tycker också om orange, men har redan en egenfärgad sjal (Mandarin). Köper man färger man tycker om så kan det inte bli fel :D
Av shai
anna m skrev:Hur gammal är han? Jag kan bära mina 2½-åringar i gås. 13-15 kilo väger de.
Han blir 2 i augusti, och väger närmare 15 kilo.
Men jag försvara köpet med att sjalen kan användas till annat än att böra i ;) bygga koja bla!
Av shai
Idag kom den!! och trots att det är otroligt varm idag har vi hunnit med att prova en del knytningar med den.
tvättad med mycket sköljmedel och den torkade på 10 min i solen :D
Första intrycket är att den är väldigt lättknuten och faktiskt förvånansvärt bra på avlastning när man får till knytet perfekt.
Så jag säger bara I LIKE :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av Monnis
Wow så härligt intensivt orange den var! Och lillkillen tar sig en smakbit ser det ut som :D Gör du tummen upp för ett bra köp? :tumsup:
Användarens profilbild
Av MilanE
:tumsup:
Användarens profilbild
Av sanna73
Ett bra köp, inget misstag. Ni är jättesnygga :love:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?