Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Långsjal i naturliga färger, natur, brun eller grön typ. :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Vi kommer ha med oss brun gås, brun ebbiewear i linne, stork vicky och kanske nån till. :roll:
Hade jag haft kvar min ellaroo aloe hade den lugnt fått följa med.

Egentligen är de flesta färger okej, utom såna extremt färgade. randiga och även rutiga sjalar är inga problem. Det var tom vanligt med randiga och rutiga tyger.

(Men ska man vara helt petig så var det inte särskilt vanligt med långsjalar på medeltiden alls eftersom det var mycket tyg. Kortsjalar, men framför allt bultband och skinnbögar, var dessto vanligare. Och även nån typ av vagga som man bar med sig och hängde upp i lämpligt träd när man jobbade.)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det var en tjej här som pratade om att smida ett par ringar till en ringsjal att ha på ett medeltidslajv, men jag har inte fått några bilder än så jag vet inte hur det gick *s*
Användarens profilbild
Av Elflin
Vi kommer att ha en hemsydd lendasjal. Den är iofs mörkblå, men det är den enda sjal jag har så det får vara så... (När en hemlig önskan om en tunn panama, känner jag mig rik en dag blir det en sån istället...)
Användarens profilbild
Av Upia
Tack så mycket för svar!

Betyder det att jag har en ursäkt för att köpa en Gauze? 8)
Användarens profilbild
Av zandrama
Självklart! :P
Användarens profilbild
Av zero.sara
Upia skrev:Tack så mycket för svar!

Betyder det att jag har en ursäkt för att köpa en Gauze? 8)
Absolut! :mrgreen:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?