Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av doc
Det var lite kallt här förra veckan och det väckte några tankar kring sjalar. Har en tunn hoppediz som annars är bra men nu kändes den lite svalt. Ska jag köpa en tjock hoppediz? Fast man har pratat så skönt om bebina stjärntäcken här på forum att jag blev osäker på den tjocka hoppedizen. Tredje möjligheten är att det varken blir tjocka hoppen eller bebinan utan någonting helt annat men vad? Flickan väger 7.5 kg och tycker om att åka både sjal och sele.

Vad tycker ni vad ska jag göra? :?:

Jag borde egentligen köpa en sulkyvagn för att mormor och farmor ska kunna gå ut med lillan när vi hälsar på dem. Fast det känns som rent slöseri....

Hjälp mottages tacksamt.
Användarens profilbild
Av milimani
Jag som ÄLSKAR hoppediz svarar förstås att du ska ha en sån! Men Bebina är också fina och mjuka. De är tunnare än Hoppediz.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Bebina stjärntecken är en underbar sjal.
Användarens profilbild
Av glis
Jag gillar ochså de tjocka Hopparna för att de avlastar så bra, och när du valt sjal så skaffa dig en lättanvänd sele till nära och kära att bära i :wink:
Fast man behöver ju en vagn att köra andra saker i också...
Av doc
Tack för svaren. Det är så himla svårt att välja. :?
De flesta sjalar är oroligt fina.
Av Woodgroves
En hoppe! Och en sele till mormor och morfar :-) Annars går det ju att köpa en billig sulky för släkt och för att köra grejer i.
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tycker ju att Easycare är så himla mjuk o gosig i jämförelse med hoppen, men å andra sidan tycker jag nog att hoppen avlastar aningens bättre. Min didy är också mjukare än hoppen (fast didyn är helt ny).

Jag tycker också att du först o främst ska titta efter nån som du tycker är riktigt snygg! :)
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på. :loving:

Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig. ;)
Av doc
Woodgroves skrev:En hoppe! Och en sele till mormor och morfar :-) Annars går det ju att köpa en billig sulky för släkt och för att köra grejer i.

Jaaa, det blir nog en billig sulky...och en fin sjal. :wink:
Av doc
MilanE skrev:Jag tycker ju att Easycare är så himla mjuk o gosig i jämförelse med hoppen, men å andra sidan tycker jag nog att hoppen avlastar aningens bättre. Min didy är också mjukare än hoppen (fast didyn är helt ny).

Jag tycker också att du först o främst ska titta efter nån som du tycker är riktigt snygg! :)

Svårt att välja fast nu behöver jag inte fundera på det för det är riktigt varmt ute. Så ska det vara på sommaren. :)
Av doc
Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på. :loving:

Tänk bara på att det i början kan kännas ganska otympligt att knyta en tjockare sjal när man är van vid tunnare grejer. Det blir bättre när man har vant sig. ;)

Vilka är de stadigare didysar? Är de olika beroende på färg?
Användarens profilbild
Av Eld77
doc skrev:
Eld77 skrev:Jag gillar också tjocka hoppediz väldigt mycket (liksom easycare och stadigare didysar). En tjockare hoppe brukar vara väldigt varm och gosig på. :loving:

Vilka är de stadigare didysar? Är de olika beroende på färg?
Alla randiga är stadigare och vävda i korskypert precis son hoppediz m fl, de med mönster är jaquardvävda och lite tunnare.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Älskar mina jaquardvävda didysar :D
Användarens profilbild
Av Nova
Jag bär i Bebina stjärntecken eller i Hoppediz extra tunn.
Båda är sköna att bära med, fast Bebinan är mysigast.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?