Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag erkänner, jag bär mina barn på magen, båda två :shock: Inte samtidigt då alltså :? . Jag kan sela dem på ryggen men jag föredrar att ha liten fram och store kräver att få ha det som lillebror. Finns det någon mer som vågar komma ut?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
just nu bär jag ju inte...
men har alltid trivts bäst med att bära på magen. :hello:

hemma har jag burit på ryggen en del, men nästan aldrig när jag ska iväg.
jag trivs så bra med att få vara så nära och kunna svara lätt... :loving:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Nä just nu ser det ju lite svårt ut för dig att bära på magen :D :loving:
Användarens profilbild
Av Elinea
Vet inte om Linnéa räknas som ett stort barn, för mig är hon fortfarande min lilla bebis men hon fyllde ju ett igår så hon är väl inte så liten längre. Jag bär henne alltid på magen om vi är ute. Hemma bär jag en hel del på ryggen dock.
Användarens profilbild
Av Monique29
Ergo funkar finemang för min 2år 8 månaders flicka.
Fast var ett tag sen nu.
Men ska använda den nån gång i dagarna.
Användarens profilbild
Av Helma
Lisa är drygt 15 månader och får åka Mage allt som oftast. Vill inte ha henne på ryggen om vi ska någonstans, vill ha mer koll på henne då.
Användarens profilbild
Av thanisa
Finn bär jag sällan på magen, men Tova blir när hon blir buren för det mesta buren på magen och hon är 6 år. När jag bär Tova så gör hon det oftast för myset och det är mysigare på magen. Med Finn så har han blivit så van och vill sitta därbak men om jag får bära för mys så blir det magen.
Av doc
Skorpan081 skrev:Jag bär gärna sonen (21 månader) på magen (är gravid i v.29), tycker det är så mysigt. :heart:
Går det bra med gravidmagen?
Användarens profilbild
Av Helene
Min man bär nästan bara på magen!
Det ser väldigt lustigt ut när han bär Olivia, snart FEM år på magen i ergon! Jaja, hon är ju inte direkt världens största men över en meter iaf och nästan 17 kg.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Sonja är 15 månader nu och jag bär henne på magen ibland. Mest när vi snart ska hem och sova middag eftersom det är lättare att lägga ner henne i ängen från magläge, men även ibland när jag inte har tid/ork att få upp henne på ryggen. (utomhus i sele, utomhus i MT går bra..)
Så här är jag: en magbärare med stort barn! :lol:
Av doc
Skorpan081 skrev:
doc skrev:
Skorpan081 skrev:Jag bär gärna sonen (21 månader) på magen (är gravid i v.29), tycker det är så mysigt. :heart:
Går det bra med gravidmagen?
Det går jättebra (än så länge i alla fall), bär med Manduca och sätter midjebältet under magen bara. :-)
Vad bra. Skulle vilja få ett barn till nästa år men blev lite ledsen för att det ska bli omöjligt att bära Noémi när jag väntar barn igen.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
När Dante ska somna åker han alltid på magen och det tror jag vi fortsätter med ett bra tag till. Jag vet inte om han kvalar in som "stor", han är ju bara ett, men med sina 12,2 kg är han ju lika tung som en del tvååringar, så...
Av FiaLisa
Jag bar min treåring en hel del på magen när vi var ute och reste för ett tag sedan. Hon åkte även på ryggen men magen är bra ibland.
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag bär förstås Elsa på magen (16 mån), men Alva Hewan (3år 9 mån) åker mest på ryggen. Men när AH är sjuk bär jag henne på magen, det gilla rhon, men det blir ju så förfärligt otympligt. Man ser ju typ ingenting :)
Användarens profilbild
Av Jolin
bar min Ebba på magen mest tills dess att jag blev gravid igen, trycket på magen tycktes göra illamåendet värre så då blev det att övergå till ryggen. Illamående är ju borta nu så kanske skall prova igen...

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?