Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
:rofl: Måste bara fråga vad du svarade?
Förresten vart är bilden? 8)
Användarens profilbild
Av MilanE
Hehehe....

Vill se bild! Jag har själv precis tryckt på köpknappen o är sugen på att se lite livebilder ju!!
Användarens profilbild
Av Silverälva
Ja? Vaddå? Babybjörn är ju bra saker, stackars dig som bara har ett gammalt tygstycke att bära i :wink:
Användarens profilbild
Av Poppido
Ha ha, jaa, jag försökte lite snabbt att förklara att det va bättre med sjal. Mem jag vet inte om hon trodde mej. Hon tyckte nog att det va konstigt iaf :lol:
ååå, det kommer bild. Jag lovar. Har varit lite mycket midsommar ett tag nu. Men senast imorn, kanske ikväll!
Användarens profilbild
Av bani
:lol: Jag funderar på om man inte ska svara riktigt spydigt i stil med "nej, sån billig skit köper jag inte, det här är en mycket exklusivare produkt" eller nåt. Fast det ska man nog inte. :hide:
Användarens profilbild
Av Poppido
bani skrev::lol: Jag funderar på om man inte ska svara riktigt spydigt i stil med "nej, sån billig skit köper jag inte, det här är en mycket exklusivare produkt" eller nåt. Fast det ska man nog inte. :hide:

Det kanske beror på vem som frågar. Den tanten hade jag inte haft några problem at svara så! :lol:

Nu finns det bild på den under Sjalbarn och sjalar iaf.

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?