Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
...genom att bli varm och glad när jag ser andra bära? :heart: Speciellt när min man bär, så blir jag glad. Fastän sonen trivs bra i vagn nu och bärandet är en praktisk lösning på ett transportproblem många gånger, så känns det bra i mig. Är det för att jag ser barnet som bärs bättre än ett i vagn? Eller för att jag njuter så av att bära själv?

Imorse hittade jag en packlista på köksbordet, inför utflykten som maken nog är på just nu:

skötväska
sele
haklapp
vatten
mat (köp på vägen)

Den fick mig att le. :roll: ;) :heart:
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag också. :loving:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jo, jag känner igen mig.
Speciellt eftesom sambon var mycket tveksam till en början. Men nu är det han som påminner mig om att ta med en sjal eller kan säga: Du skulle haft sjalen med dig. Han bär dock inte i sjal själv ännu men svingar glatt upp Millan på ryggen i ergon :heart:
Användarens profilbild
Av glis
Åh, jag önskar att jag fick min man att prova.

kisen hälsar:pooooooooooooooöchfbvcvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbffb bb :vågen:
Användarens profilbild
Av busflickan
Mmmm.. Igår fick jag njuta av att se både bästa vännen och mannen bära på R. Blir ju alldeles varm inombords :heart:

Nu sitter jag här med min fiiina nya sjal :love: (första riktiga sjalen) med en liten sovande sötnos. Hann inte mer än få upp R i sjalen innan hon började nicka till! :heart: Såååå mycket mysigare att bära i sjal än sele (även fast jag gillar min Manduca oxå)
Användarens profilbild
Av glis
busflickan skrev:Nu sitter jag här med min fiiina nya sjal :love: (första riktiga sjalen) med en liten sovande sötnos. Hann inte mer än få upp R i sjalen innan hon började nicka till! :heart: Såååå mycket mysigare att bära i sjal än sele (även fast jag gillar min Manduca oxå)
Vad snabb du var på att ändra signaturen :wink:
Av surftrollet
glis skrev:kisen hälsar:pooooooooooooooöchfbvcvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbffb bb :vågen:
:hello:
Användarens profilbild
Av busflickan
glis skrev:
busflickan skrev:Nu sitter jag här med min fiiina nya sjal :love: (första riktiga sjalen) med en liten sovande sötnos. Hann inte mer än få upp R i sjalen innan hon började nicka till! :heart: Såååå mycket mysigare att bära i sjal än sele (även fast jag gillar min Manduca oxå)
Vad snabb du var på att ändra signaturen :wink:
Klart, måste ju vara snabb på att uppdatera :wink:
Av sjaltokan
esarina skrev:Imorse hittade jag en packlista på köksbordet, inför utflykten som maken nog är på just nu:

skötväska
sele
haklapp
vatten
mat (köp på vägen)

Den fick mig att le. :roll: ;) :heart:
:heart:

Visst är det speciellt när även mannen bär frivilligt, tycker också det ser supermysigt ut när andra bär.
Av Stinamina
Åhh det värmer i hjärtat när sjal/sele ses som självklart att ta med.. Även ute när jag ser någon annan sjalare (dock väldigt sällan i mina trakter, tyvärr) så kommer jag på mig själv att stanna upp och le :heart: Det är så mysigt
Användarens profilbild
Av Droppen
Samma här! :)
Användarens profilbild
Av lillvilda
jaj ag blir alltid fånigt glad när jag ser andra som bär sina barn. Jag kan aldrig hindra mina impulser att rycka sambon i ärmen och säga -titta titta ett sjalbarn. Lr småprata med sonen som kanske oxå sitter på min rygg och säga -titta det finns fler sjalbarn. :heart:

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?