Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag glömde min sjal hemma hos syrran igår och får inte tillbaka den förrän på onsdag. Eftersom jag är nybörjare på det här med sjalar så har jag ingen reservsjal. Det blir ju lite jobbigt att bära omkring på H hela tiden så vad gör man? Jo, jag har fått en babybjörnsele av en jobbarkompis till maken (vet att de är allmänt hatade i sjalkretsar) tänkte använda den lite som reserv eller om det blev för varmt för min tjocka trikåsjal. Nu tyckte jag att det var lite synd om lillan att hänga och dingla med benen så jag tog en scarves och knöt upp benen. Mest var det för att kunna sitta ner med selen på mig utan att benen kom i kläm, men det kanske förbättrar selens funktion när hon nu faktiskt får grodposition. :?
Sover gott gör hon iaf
Bild

Det som jag gillar minst med den nu är att hon måste ha armarna hängande ut på sidorna och inte inne vid ansiktet som hon kan ha annars
Användarens profilbild
Av Bina
:rock: :urule: Smart :vågen:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Håller med om att det var en himla smart lösning 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättesmart lösning!
Men fast den kanske inte är lika ergonomisk för DIG! :wink:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Hoho.. Den där har jag också kört med.
När jag väntade hem min första beco så bar jag sådär.
Gillar begreppet "tillsjalad" skarpt! :D
Användarens profilbild
Av tweed
Än så länge är hon ju så lätt så det är inte så farligt för ryggen, men visst är trikån skönare att bära i. Men det får gå till på onsdag när syrran förhoppningsvis kommer ihåg att ta med den hit.
Användarens profilbild
Av emelie
:app: Smart, juh!
Tillsjalat :rock:
Användarens profilbild
Av milimani
Supersmart ju!
Användarens profilbild
Av Nova
8)
Användarens profilbild
Av glis
Blir det totalpanik på onsdag så får du höra av dig så får du låna en vävd sjal. Min trikåsjal ligger i Stockholm och väntar på mitt systerbarn, men jag kan avvara en vävd några dagar.
Användarens profilbild
Av tlillan
:app:
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Blir det totalpanik på onsdag så får du höra av dig så får du låna en vävd sjal. Min trikåsjal ligger i Stockholm och väntar på mitt systerbarn, men jag kan avvara en vävd några dagar.
Tackar, men hon bor i Bondstorp så då kan jag ju fortsätta en mil till i så fall :lol: Om du inte ska till Gnosjö och åker nästan förbi här... Men förhoppningsvis så kommer hon íhåg att ta med den. Men jag kanske nappar på erbjudandet ändå framöver för jag skulle verkligen vilja prova en vävd...
Användarens profilbild
Av glis
OK, jag trodde det var Växjö allra minst!
Både jag och Virvhult (påstår jag utan att fråka henne) står till förfogande om du vill prova. Vet du om några fler sjalare i trakten, vi hoppas på en sjalträff i VVGG området. Kolla under Sjalträffar om du är sugen. Det är liksom inte så formelt som det låter.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?