Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Stort problem?

Köp en ECO Wrap 5.6:a och nagga lite på hörnen, den är ju både stretchig, men stadig, och gosig...
1
7%
Köp en superdupertunn Hoppe i godtycklig färg, fastän det egentligen är en Timbuktu light du väntar på att de ska börja tillverka
11
79%
Men vaddå? Ni har ju redan en skrynkelgås! Tror du verkligen att den inte är gosig nog för en liten, eller avlastande nog för en 2.5 åring????
1
7%
Nej! Ni ska ju köpa en.... (fyll i)
1
7%
Användarens profilbild
Av Vida
Borde kanske ligga under "känsliga ämnen" ;) men jag lägger det här:

Vi får ju liten bebis nu i augusti och vill köpa en ny sjal som ska fungera till både lilla och stora knytet - vilken tycker ni?

Vi har:
* en vit granitsjal som nog får följa med till BB och stanna där som lånesjal
* en hoppediz trikåsjal i Jade, som vi vunnit och som förvisso inte landat i brevlådan ännu, men ändå... den hinner nog komma på två månader :)
* en skrynklig CB Gauze Azur som är supergosig, 5.2 meter
* en EC eld, 5.6 m (dvs för lång för att bära stora knytet i utan att bli galen på allt överskottstyg)
* en plan att sy en MT som fungerar till bägge döttrarna från dess att lilla knytet kan sitta upprätt...

Jag känner att jag skulle vilja ha en sjal som fungerar att bära stora på ryggen i längre stunder (vi är långa bägge två) men som även är superdupergosig att bära en liten liten i (och amma i, dvs den måste vara längre än 4.6 meter)....

Så vad ska vi köpa?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tusan, den var klurig den :hmm:

tycker kanske att det ena inte behöver utesluta det andra...
å ena sidan/å andra sidan *jo, jag är våg* :hellu:

jo! :D ... köp en till dem var! :tumup:
Av Aelia
köp en tunn hoppe 8)
Användarens profilbild
Av glis
Efter att ha provat Melons tunna Hoppe får jag hålla med. Det är sjalen med stort S till en nyfödd och stabil nog till en större.
Användarens profilbild
Av Nova
Jag fick hem en begagnad Bebina stjärntecken för några dagar sedan.
Och jag säger bara... :shock: :shock: :shock:
Vilken gosig sjal. Tunn som en Easy, men så mjuuuuuk.
Jätteskön att bära med. *gillar*
Användarens profilbild
Av mari_tres
NeaVida skrev: Vi har:
:heart: :vågen: Tänk om alla BB hade sjal att låna ut så att föräldrarna får prova! :tumup:
Användarens profilbild
Av Vida
mari_tres skrev:
NeaVida skrev: Vi har:
:heart: :vågen: Tänk om alla BB hade sjal att låna ut så att föräldrarna får prova! :tumup:
eller hur!?!? Och granitsjalen är både billig och har bärarinstruktioner tryckt på sjalen! Perfa tänkte jag!
Användarens profilbild
Av Vida
Tack för svar - mera mera - snart så kan jag övertala T om att köpa två sjalar ;)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?