Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Är det nån som har en sån och vill visa bild? :roll:

Är den slät eller skrynklig?
Användarens profilbild
Av annemi
ingen :roll:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jodå! En gammal bild, sjalen är nästan ny här. Hittade ingen nyare, konstigt att jag inte har fler bilder på en sjal jag använder så ofta... :hmm:

Det är en slät gås, men den blir ganska skrynklig när man använder den (särskilt om man förvarar den i fläta).

Bild

(Den hette alltså aubergine där jag beställde den, men jag kollade runt hos olika återförsäljare och såvitt jag kunde se av bilderna på hemsidorna så verkar aubergine och burgundy vara samma färg. Rätta mig om jag har fel.)
Användarens profilbild
Av mian
Auroratiger skrev:(Den hette alltså aubergine där jag beställde den, men jag kollade runt hos olika återförsäljare och såvitt jag kunde se av bilderna på hemsidorna så verkar aubergine och burgundy vara samma färg. Rätta mig om jag har fel.)
Rätta rätta :lol: Iallafall i tidernas begynnelse när den urskrynkliga gåsen tillverkades fanns två färger,aubergine och burgundy. Burgundyn är vinröd och såldes bara av en återförsäljare tror jag, jag har bara sett en eller två stycken sådana härinne. Den aubergina är mera lila-plommonfärgad. Din ser onekligen mer Burgunduy färgad ut!
Användarens profilbild
Av Auroratiger
mian skrev:
Auroratiger skrev:(Den hette alltså aubergine där jag beställde den, men jag kollade runt hos olika återförsäljare och såvitt jag kunde se av bilderna på hemsidorna så verkar aubergine och burgundy vara samma färg. Rätta mig om jag har fel.)
Rätta rätta :lol: Iallafall i tidernas begynnelse när den urskrynkliga gåsen tillverkades fanns två färger,aubergine och burgundy. Burgundyn är vinröd och såldes bara av en återförsäljare tror jag, jag har bara sett en eller två stycken sådana härinne. Den aubergina är mera lila-plommonfärgad. Din ser onekligen mer Burgunduy färgad ut!
Aha! Den här är ju slät, då kanske de jag såg som kallades burgundy faktiskt var skrynkliga? (Men nej, jag är rätt säker på att det bara gick att få tag på skrynkliga i natur i höstas när jag köpte den här)

Hur som helst, jag skulle nog kalla min gås för plommonfärgad mer än vinröd när man ser den i dagsljus, faktiskt. Så då är det väl en aubergine och inte en burgundy.
Användarens profilbild
Av annemi
:hmm: Den Fialisa sålde var en aubergine och den såg mycket ljusare ut än din Auroratiger. Kanske dom skiljer sig åt från ex till ex :roll:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:lol: 8) :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev::lol: 8) :wink:
:this: :oops:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:
McMorrigan skrev::lol: 8) :wink:
:this: :oops:
:heart:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
annemi skrev::hmm: Den Fialisa sålde var en aubergine och den såg mycket ljusare ut än din Auroratiger. Kanske dom skiljer sig åt från ex till ex :roll:
Å andra sidan är sjalen nästan ny på den där bilden. Jag tror den är ljusare nu, några tvättar och en hel del användning senare.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Auroratiger skrev:Jodå! En gammal bild, sjalen är nästan ny här. Hittade ingen nyare, konstigt att jag inte har fler bilder på en sjal jag använder så ofta... :hmm:

Det är en slät gås, men den blir ganska skrynklig när man använder den (särskilt om man förvarar den i fläta).

Bild

(Den hette alltså aubergine där jag beställde den, men jag kollade runt hos olika återförsäljare och såvitt jag kunde se av bilderna på hemsidorna så verkar aubergine och burgundy vara samma färg. Rätta mig om jag har fel.)
Jag har en aubergine och den går mer i lila än den på din bild.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?