Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Har ju en havanna 4,6 som jag älskar men det är precis så att den går att knyta fram med omslutet. Har ju en del graviditetskilon kvar :roll:

Men även när jag var som smalast innan jag blev gravid med A var den ganska kort. Då vägde jag 52 till mina 160 cm. Och mitt mål är väl att väga det igen. Nån gång.

Är nu i valet och kvalet om jag kanske ska skaffa mig en lång havanna istället. Men är kanske 5,4 fööör långt? Varför har hoppe inget mellanting?

Hjälp mig!
Användarens profilbild
Av naimiez
Måste du ha omslutet då? Testa Baskryss istället.....eller kanske du vill ha motivering varför du MÅSTE köpa en till sjal ;-) jälvklart MÅSTE du ha en längre ;-) i en annan färg ;-)
Användarens profilbild
Av Isanna
Näpp näpp! :nono: :wink: Den blir så lååååång tror jag.
Användarens profilbild
Av Krapplack
Jag kan bara en enda knytning (men ska på kurs på måndag!).. och jag tror det är den du gör (kanske heter det omslutet x fram, eller nåt sånt? :roll: )- men med en 4,6 satte jag knuten på ryggen - måste du knyta fram, blir det för långa ändar annars?

Jag har en 5.4 -och då måste jag knyta fram för att inte ändarna ska bli för långa - jag är 20 cm längre än du så en 5.4 låter väl långt till dig.

Min plan är att köpa en 4.6 tunn hoppediz (med knuten bak).
Havanna är min favorit :mums: , men tyvärr finns ju inte den tunna hoppen i den färgställningen.
Användarens profilbild
Av milimani
Tack för era svar.

Omslutet är ju absolut skönaste knytningen men om jag nångång gör dubbelkryss så är längden perfekt.

Knyta bak vill jag inte, det är bökigt, knuten skaver och inte snyggt med en stor puckel under jacka...

Synd att det inte finns 5 meters hoppar :(
Användarens profilbild
Av milimani
Dubbelt...

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?