Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Vad på första föräldragruppsträffen med H 3,5 vecka igår. När jag kom till vårdcentralen var hon vaken och jag skulle in på apoteket först så jag stoppade i henne i sjalen. När jag kom in på apoteket var där en liten pojke, kanske 2,5 år. Han tittade storögt på mig och sa till sin mamma; kolla, bebis i magen. Han fick nog inte ihop att jag såg gravid ut men att bebisens huvud stack upp under min haka :D
Fick dessutom göra lite reklam för sjal på föräldragruppen, hänvisade dem såklart hit...
Användarens profilbild
Av glis
Vi hade värsta knytorgien senast, alla mammor provade knyta in sig i min stiliga Wellen. Min make som är lite motsträvig till att sjala själv stod bredvid och höll överblivna bebisar och såg stolt ut... Nu var ju våra kring halvåret så de är ju betydligt mycket lättare att skicka omkring...
Användarens profilbild
Av lillvilda
haha jag känner igen reaktionen från den lille pojken. :D när jag hälsade på på mitt jobb efter att liam var född så bar jag honom i mei taien och alla de små barnen klappade mig glatt på "magen" som de gjort innan. De blev lite förvånade när jag halade fram bebisen ur "magen" :lol:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?