Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
*hrm* jag har kommit fram till precis samma anledning som du PLUS att jag kan ju inte bestämma vilka sjalar Embla sen vill bara sina barn i. Om jag sprara min Moln till henne så kanske hon blir jätteledsen för att jag inte sprarade ellipsen ;). Så då sparar vi alla så får hon välja själv sen och de som hon (eller jag) inte vill ha kvar sen kommer hon/jag kunna sälja för flera miljoner säkert pga samlarvärdet *host host* :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Först och främst har jag faktiskt redan lovat K att spara sjalar till henne (och L också, men han vet inte om det ännu)! :heart: - hon blev så orolig när hon först konstatert att hon minsanna också ska bära sina bäbisar i sjal, och sedan bekymrat funderade hur hon skulle göra då hon ju inte har någon sjal, att hon måste köpa en i så fall osv... så då lovade jag henne att spara de vi har nu så hon kan få bära i dem!

Sen hoppas jag ju också på att få bära barnbarn någon gång i en avlägsen framtid - och så har jag ju en syster som gillar grönt = girasolen bara kan ju inte få flytta!:this:
...och hallå! Jag kan ju inte sälja min halsduk (läs:kort didy wellen)bara för att mina barn inte längre bärs? :wink:

mist - gillar din samlarvärdes plan... 8) [/b]
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag ska sälja alla mina så jag kan få köpa nya till barnbarnen.... :roll: :wink: :lol:
Av surftrollet
Jag har inte så många och det finns stor risk att jag säljer dem när jag vet att jag inte kommer bära längre. Kanske inte nora dock. Jag :heart: nora. Och ulli måste jag behålla, det var ju lillens första vävda. Och purpurskyn är ju så mjuk och go', klart den måste få stanna? ;) 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Stora tösen ska ju ha minst tre barn, helst fler men något får väl han säga till om också. Skrutt ska ha någonstans mellan sju och tio barn. Bonuspojken min ska ha två kanske tre stycken. Små töserna vet jag inte ännu så jag behöver absolut inte sälja - jag behöver snarare köpa fler!!!
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag tycker "bära barnbarn" och "gå i arv" är två så ypperliga argument så jag bryr mig inte om att tänka ut några fler! ;)
Användarens profilbild
Av vovvemor
För mig räcker det att jag är enormt sentimental och en hamster av stora mått. Det är extremt sällan något lämnar det här hemmet överhuvudtaget så att sjalarna skulle göra det (trots att de inte används i princip alls eftersom jag blivit en selbärare av stora mått men det talar jag tyst om) känns rätt så osannolikt.
Användarens profilbild
Av naimiez
För attd e är utmärkta hänggungor som tål 800 kg ;-)
Användarens profilbild
Av emelie
För att jag ska bära kusinbarn och syskonbarn och kanske behöver ha mjuka gosiga filtar o sen ska jag bära barnbarnen och någon gång kanske man behöver en låååååååååång bordslöpare.
Användarens profilbild
Av zero.sara
emelie skrev:För att jag ska bära kusinbarn och syskonbarn och kanske behöver ha mjuka gosiga filtar o sen ska jag bära barnbarnen och någon gång kanske man behöver en låååååååååång bordslöpare.
Låååååång bordsduk behövs till midsommar, men då törs jag nog inte lägga upp en sjal på bordet :roll: :wink:
Jag kommer nog att spara någon av sjalarna för jag är en hamster men har ändå lyckats sälja en hel del sjalar, endast favoriter är värda att sparas och trikå kanske blir ostretchig av att inte användas så den fick flytta trots allt. (men till ett bra hem naturligtvis :wink: )
Användarens profilbild
Av zero.sara
Glömde att barnen vill bära sina barn i dom och då måste väl varje barn ha minst en vävd att tillgå 8) Och jag vill bära min svägerskas barn (hon är bara 16 ännu så länge) och förhoppningsvis mina egna barnbarn i framtiden :D
Användarens profilbild
Av Nova
Jag har svårt att tro att jag kommer att behålla någon av dem när
jag är säker på att mina barn inte vill bli burna längre.
Användarens profilbild
Av emelie
zero.sara skrev:
emelie skrev:För att jag ska bära kusinbarn och syskonbarn och kanske behöver ha mjuka gosiga filtar o sen ska jag bära barnbarnen och någon gång kanske man behöver en låååååååååång bordslöpare.
Låååååång bordsduk behövs till midsommar, men då törs jag nog inte lägga upp en sjal på bordet :roll: :wink:
Jag kommer nog att spara någon av sjalarna för jag är en hamster men har ändå lyckats sälja en hel del sjalar, endast favoriter är värda att sparas och trikå kanske blir ostretchig av att inte användas så den fick flytta trots allt. (men till ett bra hem naturligtvis :wink: )
Gaaah! Nej, jag tänker aldrig lägga mina sjalar på bordet så nåt pucko kan få spilla ner dem. :shock:
Det är bara ett argument att slippa sälja. 8)

trikåsjalen tänker jag låna ut i höst så den får aktiveras lite.
Användarens profilbild
Av tinaw
Nova skrev:Jag har svårt att tro att jag kommer att behålla någon av dem när
jag är säker på att mina barn inte vill bli burna längre.
Ah, men det är ju finessen här, mina flickor är 24 och 21...

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?