Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var på bröllopsfest i lördags och oj vad vi gjorde reklam för sjalar!!!

S:s mormor var barnvakt fram till kl 21 då hon "gav upp". Vi hade med oss en vit mimmis krinklade (tack mari_tres!) och tänkte att S fick bestämma hur länge vi skulle stanna. S njöt av att vara nära mig och satt och tittade på alla konstiga människor i sjalens trygghet :heart:. Det var en massa gravida gäster samt föräldrar med småbarn och jag vet inte hur många gånger jag fick berätta om sjalar och Sjalbarn.se :D Alla var så imponerade av "plagget" och hur bra skruttan satt.

När vi blev kvar till kl 01 utan att S kinkade var de ännu mer imponerade och många skulle läsa mer om sjalar - så kul! :vågen: Dessutom var det ju så snyggt med det kritvita till min olivgröna klänning! :wink:

På måndagen var jag med S:s mormor i sommarstugan och fick henne att knyta på sig sjalen (tomten är inte så barnvagnsvänlig). Hon gick och njöte med S i två timmar och nu tror jag att även hon är frälst :D Mysigt för dem bägge två! :heart:

Vilken bra sjalhelg! 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
:vågen: Härligt!
Användarens profilbild
Av jag71
Låter som en bra sjalhelg.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!
Användarens profilbild
Av Erica74
Härligt!!
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad roligt med en sån trevlig sjal-helg!
Användarens profilbild
Av sanna73
Låter ju som en helt underbar helg :loving:
Användarens profilbild
Av whoopsie01
Underbart! :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: härlig helg och fint att flera kanske får upp ögonen för ett trevligt alternativ :)
Användarens profilbild
Av puppan
Härligt! :vågen:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?