Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Eftersom mamman (dvs jag :roll: ) i familjen arbetade 21 timmar i helgen, hade pappan ensam helg med 3 barn och aktiviteter. Allt har gått jättebra, pappa med G och Lilla J har varit på veteranauktion och gått runt medan stora L var på ridningen. Lilla J satt i Manducan på pappas mage :)
Pappan tog på eget intiativ med sig selen att bära liten i :loving: Jag har inte nämt det eller sagt något om det till honom :)
Vi har fått en selpappa :vågen: :D (nu måste jag väl kunna köpa en sele till :twisted: :wink: )
Användarens profilbild
Av lillvilda
kul! jo klar det motiverar till fler köp! vi köpte en mei tai till när vi insåg att vi båda gillade att bära och att vi skulle ha barn nr 2. jag använder barn nummer 2 för att motivera många köp nu mera :wink: Den bebisen är väntat i aug och den har redan bidragit till både en mei tai till och en långsjal :lol: Det borde innebära många fler bärredskap för er som har 3 barn :wink: och 2 vuxna som bär.
Av Woodgroves
Vad kul! Snart kan han och A diskutera sjalar! :-)
Av eamane
:vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Lillvilda: som tur är vill de stora barnen inte bli burna så ofta, det är tungt med ca 30 kg 8:a åring och långa ben är det med :mrgreen: 6 åringen kan tänka sig att sitta på ryggen lite då och då men han börjar också närma sig 25kg :siishah: (när blev dom så stora?)

Woodgroves: Hoppas kan jag ju, men risken är inte så stor att han blir lika biten av sjal :twisted: 8) Men han känner sig lätt terroriserad här hemma av alla sjalar och selar jag visar :lol:

Har märkt att han helst provar när det inte är någon sjal eller selvan vuxen i närheten. Han trivs bäst när han får trixa själv och ev ha lite hjälp av storasyskonen för att klura ut hur saker och ting ska sitta.... 8) Instruktionsböcker är inte heller något som lockar :roll:
Användarens profilbild
Av zingo
Han är ju hantverkare då är intruktionsböcker farliga!!!!!!!! :rofl:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:vågen: :app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:Han är ju hantverkare då är intruktionsböcker farliga!!!!!!!! :rofl:
Inte när det kommer till motorer då ska det läsas i boken och jämföras med verkligheten
(dvs han plockar isär och sätter ihop en motor och det blir rätt sen kollar han i boken om det var något mer fel i motorn än de han hittat 8) )
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
zingo skrev:Han är ju hantverkare då är intruktionsböcker farliga!!!!!!!! :rofl:
Inte när det kommer till motorer då ska det läsas i boken och jämföras med verkligheten
(dvs han plockar isär och sätter ihop en motor och det blir rätt sen kollar han i boken om det var något mer fel i motorn än de han hittat 8) )
Jamen det är ju inte samma sak juuuuu!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?