- tor jun 05, 2008 14:26
hej hej
snälla ta bort mitt inlägg om det är alldeles förbjudet...
men jag är desperat och situationen börjar bli akut
min 2-åring har hemsk karies och jag kommer inte överens med folktandvårdens analys av vad som behöver göras och hur
men hans tänder behöver lagas och det snabbt eller nu eller igår :!: innan det går in till nerven och gör skitont :!: :!:
och det är inte långt kvar nu
alltså söker jag med ljus och lykta en proffsig, lugn och kompetent tandläkare som tar ledningen med honom och ser till att han får tillfälliga lagningar på sina tänder med så lite trauma som möjligt
Nån på SB som kan hjälpa med tips?
Skicka PM till mig!
och igen, förlåt att jag tar det på detta forum men det är här jag trodde mig få mest och snabbast genomslag
slå mig inte, men flytta/ta gärna bort mig om det behövs
tackar och bugar och bockar och hoppas
snälla ta bort mitt inlägg om det är alldeles förbjudet...

min 2-åring har hemsk karies och jag kommer inte överens med folktandvårdens analys av vad som behöver göras och hur
men hans tänder behöver lagas och det snabbt eller nu eller igår :!: innan det går in till nerven och gör skitont :!: :!:

alltså söker jag med ljus och lykta en proffsig, lugn och kompetent tandläkare som tar ledningen med honom och ser till att han får tillfälliga lagningar på sina tänder med så lite trauma som möjligt
Nån på SB som kan hjälpa med tips?
Skicka PM till mig!
och igen, förlåt att jag tar det på detta forum men det är här jag trodde mig få mest och snabbast genomslag
slå mig inte, men flytta/ta gärna bort mig om det behövs

tackar och bugar och bockar och hoppas
Senast redigerad av Elna den tor jun 05, 2008 14:29, redigerad totalt 1 gånger.