Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maria 77
Undrar om det är någon som har använt babyinlägget i beco butterfly. Enligt instruktionerna ska detta göra att bebisen hamnar högre upp. När jag sätter i min lilla flicka som är drygt en vecka gammal så upplever jag att hon ändå hamnar i botten av selen.

Tycker inte att inlägget fyller sin uppgift då det inte går att justera det på nåt sätt. Vad är det egentligen för skillnad att använda/inte använda det? Drar man åt selen så sitter ju bebisen tämligen stadigt men jag tycker ändå inte att inlägget gör nån skillnad. Någon annan som har synpunkter på detta?

Hoppas att nån kan hjälpa mig!

Maria
Användarens profilbild
Av Isanna
Hur gör du när du använder det? :hmm: Det finns ju två "insatser" inbyggda i Butterflyn, en för bebisar och en för de större barnen. Det för bebisarna har ju sin botten flera centimeter ovanför botten på selen. Är du säker på att du gjort rätt?
Av Maria 77
Har granskat cd instruktionerna ytterst noga och sätter henne i det avsedda babyinlägget... Bottnen på mitt bebisinlägg är inte alls flera cm ovanför botten på selen... Inlägget sitter ju fastsytt ett par cm upp men dess botten hänger ju ner ända längst ner i selen...

Har du provat??

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?