Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tse
Jag bär mest i en Kozy och jag gillar den men tycker att axel- och midjebanden är ivägen ibland, har lååånga band dessutom eftersom mannen använder den också och han är en sån där lång en. Nu är jag dessutom smalare än innan ( :D ) och känner bara att banden är för långa och bökiga. Och istället för att korta dem är det väl bättre att köpa nåt nytt? :wink: Jag vill ha nåt som går lätt och smidigt att få upp lillen på ryggen i och då kanske en sele kan vara rätt?
Är det nån som har erfarenhet av både Angelpack LX och Beco (som jag också kollat lite på) och orkar risa och rosa?

Och så en smakfråga, vilken är snyggats av Angelpack LX Lace och Groovy Cabana?
Användarens profilbild
Av thanisa
Självklart behöver du en angelpack lx, de är mycket bekväma. Har aldrig haft en beco så jag kan inte jämför men angelpack har jag haft sen i höstas.

Men med färg varför inte en earth
Bild

eller orien galaxy spa
Bild

tja det finns ju så många varianter att det är svårt att välja. Där jag köpte min ifrån har de hemma över 30 olika färger.
Av tse
Oj de där färgerna har jag inte ens sett innan. Fina. Vart köpte du din?
Av tse
Ah tack. Hur lång tid fick du vänta på den när du beställde därifrån?
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har jag kollat upp, bra att man lägger in trådar för att bestämma sig och sen när det kommer. 14 dagar tog det mellan beställning och att den var hos mig. Jag kommer ihåg att jag tyckte det tog lång tid men det för att när jag beställt från didymos från tyskland haft sakerna hemlevererade inom en vecka.
Av tse
Ok, schysst att du orkade kolla upp det. Egentligen är väl 14 dagar helt överkomligt men det är ju alltid trist att vänta på roliga paket. Det fanns flera fina färger där så nu blir det svårt att välja minsann. :?
Av Jenny
Sen var det ju det där med att förstå Tyska :roll:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?