Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Hade lite tillfällig sinnesförvirring och sålde ju av vår sele nr 2 för ett tag sen (vad tänkte jag med) vi har ju liksom två barn som kan tänka sig att bäras och sommaren är för varm för långsjal.
Sååååå Nu behöver jag en ny sele - men vad ska jag ha?
Jag är helt lost på selmarknaden efter ett års studier känner jag.
Nu har vi en Ergo Denim, jag har haft en (eller två om jag ska vara ärlig) Beco, jag var inte overthrilled men kan tänka mig en igen bara för att den är så snygg.
Vad ska jag välja? :help:
Av Jenny
Men hallå, jag är ju skitdesperat ju! Vad göööör ni? Kom och hjääääälp!
4th vs butterfly - vad tycker ni? vad är skillnaden? och VART kan man köpa 4th mer än Tinytots?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :heart:

Butterfly vet jag inget om, men du vet ju vad jag tycker om 4th :wink: Fast om den finns till salu någonstans mer - det vet jag tyvärr inte 8)
Av Jenny
Alltså butterflyn - då sätter man på helt annorlunda än vad man är van vid? Jag vill ju knäppa midjebältet och svinga, det går väl inte med den där?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jo, men jag tror man kan göra så med den också, om man inte har barnet innanför den där lilla fickan som finns. Eller nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag har för mig att jag har fått det förklarat för mig så.
Av Jenny
kajsa kavat skrev:Jo, men jag tror man kan göra så med den också, om man inte har barnet innanför den där lilla fickan som finns. Eller nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag har för mig att jag har fått det förklarat för mig så.
Fast jag såg nån bild och då såg det ut som om det satt något mot kroppen på bäraren :hmm:
Av Aelia
Tisse skrev:
kajsa kavat skrev:Jo, men jag tror man kan göra så med den också, om man inte har barnet innanför den där lilla fickan som finns. Eller nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag har för mig att jag har fått det förklarat för mig så.
Fast jag såg nån bild och då såg det ut som om det satt något mot kroppen på bäraren :hmm:
jo det är en grej som sitter mot kroppen
varför inte en angelpack , kolla på eden baby
Av Jenny
Ja, jag sitter och kollar på den nu, har du en? Ser inte axelbanden lite tunna ut?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Butterfly har en grej som sitter mot kroppen. :lol: Jag har inte riktigt lärt mig att komma överens med den ännu, men jag tänker som så att den får bo kvar här tills det kommer en ny liten ZaZibebis. (Nej, ingen bebis på g nu. :wink: ) Den är ju så fin, min Ava. :loving: Och får jag en liten pytte att stoppa i den inbyggda bebisfickan så kommer jag nog gilla den bättre. :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
Manduca kanske?
Användarens profilbild
Av emelie
En till Ergo?
En sån där snygg choklad kanske?

Det brukar ju annars säljas Beco 4th här på Säljes då o då.
Jag har ifs bara haft Butterfly på mig en gång utan barn (han ville inte) så jag vet inget. Men det finns i grymt snygga utföranden.
Av Aelia
Tisse skrev:Ja, jag sitter och kollar på den nu, har du en? Ser inte axelbanden lite tunna ut?
nää har inte de ännu :wink:
Av Jenny
Manduccan är snygg men jag vill ha mönster, så då går Ergo bort också, jag har dessutom haft en choklad tidigare - det var den jag sålde i tillfällig sinnesförvirring.

Det lutar nog åt en Angelpack faktiskt...
Användarens profilbild
Av Nova
Tisse skrev:Manduccan är snygg men jag vill ha mönster, så då går Ergo bort också, jag har dessutom haft en choklad tidigare - det var den jag sålde i tillfällig sinnesförvirring.

Det lutar nog åt en Angelpack faktiskt...
Men den kan nog ha ännu tunnare vaddering än Butterfly tror jag. :mitvit:
Den ska ju vara en riktig lättviktare.
Användarens profilbild
Av Droppen
Men kära du- klart du ska ha en Angelpack! :)
Minst lika skön, om inte skönare än Beco. Och snygg!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?