Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Jag gillar att shoppa, det sticker jag inte under stol med. Känner mig alltid lite lycklig av att inhandla nåt nytt i klädväg eller till hemmet eller gärna till barnen. MEN lyckan när man tryckt på "köpaknappen" och beställt sig en ny/begagnad sjal är ju nästan obeskrivlig....Vad berooooor det på?? :hmm:

Jag har just satt in pengar för att få hem en Miami (rooooosa :D) och jag är så glad så glad så glad! Går omkring härhemma och bara ler och dagdrömmer om vår nya sjal. De faktum att jag är så dålig i ena knät just nu att jag inte alls kan bära så mkt som jag skulle vilja kan just nu inte ens börja grusa lyckan!

Kan nån förklara fenomenet?
Användarens profilbild
Av emelie
Det är för att sjalar är kärlek. :heart:
I sjalen ska du bära det finaste du har så nära som det bara går.
Sjalen är tryggheten, närheten och kärleken. En möjlighet att få ännu mera kärlek ur den kärlek som redan svämmar över.

och de är attans praktiska & snygga också.
Användarens profilbild
Av MilanE
emelie skrev:Det är för att sjalar är kärlek. :heart:
I sjalen ska du bära det finaste du har så nära som det bara går.
Sjalen är tryggheten, närheten och kärleken. En möjlighet att få ännu mera kärlek ur den kärlek som redan svämmar över.
Åh, det var fint skrivet! Ja är det så kan det ju inte vara nån fara att köpa en till :D
Användarens profilbild
Av Helena
Det är ju roligt med sjalar och mysigt men det är ju också konsumtion som du skriver. För mig har det gått över, jag önskar mig inga nya sjalar, men man hittar något annat att konsumera. :wink: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?