Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
skulle det funka att ha en sån till nyfödd istället för trikåsjal?

vad tror ni, för de som nobbar sjal för det ser så krångligt ut?
vad tror ni?

ändrade rubriken till meitai i "udda" material
från meitai i trikå
då tråden ändrat karaktär :-)
Senast redigerad av aspen den tis maj 27, 2008 16:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag tror en helt vanlig mei tai skulle funka alldeles utmärkt! :)
Användarens profilbild
Av aspen
Auroratiger skrev:Jag tror en helt vanlig mei tai skulle funka alldeles utmärkt! :)
jo, det gör det ju, men jag funderar på om det skulle vara mysigare kanske.... den kanske korvar ihop sig med bara 30 cm axelband tex, det kanske inte funkar.

kanske är dyrare med trikå oxå ;-)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kanske en MT med sittdel av smidig trikå för att bäbisen ska kunna sjunka ned ordentligt med med band av vävt tyg för att ändå ha lite stadga när man knyter? :mitvit:
Användarens profilbild
Av aspen
CrazyMagpie skrev:Kanske en MT med sittdel av smidig trikå för att bäbisen ska kunna sjunka ned ordentligt med med band av vävt tyg för att ändå ha lite stadga när man knyter? :mitvit:

ja, det kanske kunde vara nåt :-) tack

synd stt jag inte har nån bebis att testa på ;-) och ingen påväg heller...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
annelie skrev:synd stt jag inte har nån bebis att testa på ;-) och ingen påväg heller...
Samma här... :lol:
Av Aelia
Nja, jag vet inte om det skulle funka
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
För att spinna vidare på annelis mei-tai funderingar - vad tror ni om en sommar-MT där antingen sittdelen eller banden skulle vara av ett rät gelst tyg, typ vattensjalstyg eller något annat "nätigt"?

Liksom för att få lite bättre ventilation? :-D
Användarens profilbild
Av aspen
CrazyMagpie skrev:För att spinna vidare på annelis mei-tai funderingar - vad tror ni om en sommar-MT där antingen sittdelen eller banden skulle vara av ett rät gelst tyg, typ vattensjalstyg eller något annat "nätigt"?

sittdelen tror jag på, men är det inte lite "plastigt" tyget? alltså, vi som bär kanske svetas mer bara för det, även fast det är hål i det. *funderar*
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
annelie skrev:
CrazyMagpie skrev:För att spinna vidare på annelis mei-tai funderingar - vad tror ni om en sommar-MT där antingen sittdelen eller banden skulle vara av ett rät gelst tyg, typ vattensjalstyg eller något annat "nätigt"?

sittdelen tror jag på, men är det inte lite "plastigt" tyget? alltså, vi som bär kanske svetas mer bara för det, även fast det är hål i det. *funderar*
Man borde väl kunna hitta ett glest men starkt tyg i natumaterial också?
Av Ponyo
Jag har sytt en MT av ett tyg som har lite lite stretch, och den är underbar att bära min tio-kilos klimp med.
Av suramin
CrazyMagpie skrev:
annelie skrev:

Man borde väl kunna hitta ett glest men starkt tyg i natumaterial också?
Linne?
Användarens profilbild
Av Lydia

Jag ska försöka komma till skott och göra en med mitten av panelen i solarweiltyg, inför mexicoresan..

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?