Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Ja, som frågan i rubriken lyder:

*Vilken är din favoritsjal? (Varför?)

*Är det också den du använder mest? (Om inte, varför?)
Användarens profilbild
Av Foxan
* Hoppe Curacao 5.4 m.
Gosig, mjuk, stadig, lagom lång för osmlutet X på magen, passar både mig (överviktig) och maken (normalstor, 1.82) ;) Älskar färgerna, dessutom! :D

* Just nu använder jag inte den så mycket - är höggravid och föredrar MeiTai på ryggen, tycker att den är mycket snabbare och smidigare att knyta just nu. :rodna:

Men längtar efter att få bära i den snart igen!
Användarens profilbild
Av MilanE
* Min lila långrebozo som är snygg smidig och lättknuten.

* Använder nog gröna ringsjalen mest, alltså flest ggr/dag med att snabb-bära in på dagis etc, men när jag bär i rebozon blir det längre stunder.

Har beställt en röd långrebozo o den tror jag kommer bli nya favoriten :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Easy Sol
Användarens profilbild
Av Isanna
Just nu är den skrynkliga chokladgåsen en bubblare som används jämt. Men i vanliga fall så älskar jag lisa och solen allra mest.
Av Enid
Oj, jag kan inte välja! :shock:

Mimmis bruna krinklade är jättefin och sval o skön på sommarn, jag har en hemmasydd med blåa löv på som är lättknuten men färgen passar inte riktigt mig, Hoppe Nairobi älskar jag för färgens skull och Hoppe Costa Rica för den är sååååå mjuk och go.

Men ingen används för just nu sjalar jag knappt alls då jag får för ont i fogarna av det och tycker det är svårt att knyta på något bra sätt utan att det trycker på magen.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Holundern är min favorit och är också den som används mest just nu :)
Användarens profilbild
Av ZaZi
Min skrynkelgås! :heart:

Men det som används mest här hemma är axlarna eller Ergon. :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Hoppe London eller Easy Sol :tumsup:

Används båda rätt flitigt, London lite mer just nu, men det blir nog solen när det blir varmare 8)
Användarens profilbild
Av mian
Av de jag har kvar är det Hoppis Panama. Men min sålda oliva skrynkelgås är nog den mest älskade. Hur kunde jag sälja den :purskis:
Användarens profilbild
Av sanna73
Min favorit och den jag just nu använder mest är hoppe Sydney :love:
Den är underbar i färgen, tunn, mjuk och lättknuten :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Trots att jag är helt såld på Indio, så är det Easy Eld eller en svart minnis krinklade som används här hemma mest (men den svarta krinklade är såld nu, så nu vet jag inte vad som händer :hmm: ) Annars är det Jim som används här hemma, om det inte är för snabbärning, vilket det oftast är här.
Av Abunai
Usch, jag kan inte välja. Jag har sparat easy sol för att jag brukar vilja ha den oftast, men nu används nytillskottet iris mest tror jag. Och så elden för snabbärning - alla får vara med! :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
Bebina Vattuman. :heart:

Använder den inte alls längre eftersom inget av barnen vill långsjalas mer.
Här används nästan bara Beco o ringsjal.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?