Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Är längden eller färgen på sjalen viktigast för dig?

För mig är det viktigt att jag trivs med längden. De som är för långa används inte för den orsaken och de som är för korta låter jag helst bli att använda. Jag bär uteslutande på ryggen och det räcker med 4 meter sjal för att knyta omslutet på ryggen, men det är svårt att låsa sjaländan mellan benen när man tar den andra ändan sjaländan fram. Detta gör att jag inte väljer de sjalarna oavsett hur trevliga färgerna och hur de är att bära i sedan. Jag trivs bäst med en sjal på ca 4,7 meter.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Färg men längd spelar ju också roll.
Användarens profilbild
Av Foxan
Längden måste passa, först och framst. Sen kommer färgen. Tack ock lov, det finns gott om sjalar i alla storlekar att välja ifrån!

På ryggen trivs jag också mest med 4.6-4.8m (knyt på magen), och när jag bär på magen - med 5.4 (knyt under barnets rumpa).
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag skulle nog vilja säga att det är känslan i sjalen... flum tjockleken, följsamheten och mjuheten och så.
Efter det kommer nog färgen, för jag använder glatt sjalar som är "för långa" om jag tycker om färgen :D
Av anna m
Jag vill ha en varierad garderob med olika långa sjalar för olika behov. Och så behöver man ju då egentligen dubbelt så många sjalar för att täcka upp både färg och längd för varje tillfälle. Och så bär jag knappt längre... :roll:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Längden, absolut. Får jag den inte att sitta bra pga för lite/mycket tyg så kommer jag inte att använda den hur snygg den än är.
Av surftrollet
Färgen. På rygg vill jag ha en 4,2:a, men jag väljer oftast den som är 3,7 ändå, för att jag trivs bättre i färgen. (Är det ett motiv för att färga min sprillans nya lind?)

4,6-7:orna används knappt. De är lagoma till magknyt och jag bär väldigt lite på magen. Oftast blir det bara snabba knut, lite känguruliknande tror jag, och då duger 3,7:an där med.
Användarens profilbild
Av Annika E
Längden först, jag är både lång och "välisolerad" så jag behöver en lång sjal så den går runt! Sen kommer färgen. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?