Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Nu har jag varit med sjal i två dagar - SÅ mysigt! Den lilla somnar direkt när vi går ut och jag får händerna fria att träna med hunden. När vi kommer in vill hon dock ganska snabbt ur sjalen igen, men jag ska träna lite inne med henne sen och se vad hon säger :D

Och så blev jag sugen på att sy en mei tai, men undrar hur länge ett huvudstöd behövs? Hon är sju veckor nu och eftersom hon är mitt första barn vet jag inte hur länge det dröjer tills hon är så pass stadig att hon inte behöver stödet. Jag är ganska långsam med mina syprojekt så ... ja, tänkte det kunde vara bra att veta så jag inte lägger ner jobb i onödan på ett huvudstöd.
Användarens profilbild
Av Molinia
Det är bra med ett huvudstöd även senare, när barnet somnar. Fråga under "Gör det själv" vilka mått på sittdelen som är bra till respektive ålder.
Användarens profilbild
Av noranora
Aha, det tänkte jag inte på :idea: Tack!
Användarens profilbild
Av Nova
Om inte Mei Taien är så pass hög i ryggdelen att huvudet stöds av ryggtyget vill säga.

Jag sitter precis just nu med liten bebis på magen som sover i en Mei Tai utan huvudstöd. :loving:
Dock är den så hög så att han får stöd av ryggdelens överkant iaf.
Användarens profilbild
Av Molinia
Nova skrev:Om inte Mei Taien är så pass hög i ryggdelen att huvudet stöds av ryggtyget vill säga.

Jag sitter precis just nu med liten bebis på magen som sover i en Mei Tai utan huvudstöd. :loving:
Dock är den så hög så att han får stöd av ryggdelens överkant iaf.
En sådan har varit bäst hittills, med vaddering för stadigare överdel (nu har jag sytt en ny där armarna ska vara utanför, med huvudstöd).
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?