- ons maj 14, 2008 13:58
Häromdagen bidrog jag till en annan människas fräslning. Det kändes fint. Hon hade gått och burit runt sin 6kilosbebis i babybjörn och tyckte inte att det var optimalt. Jag knöt på henne min amazonas carry sling och hon blev alldeles salig.
"Å, vad nära han kom! Nämen Gud vad mysigt! jag måste bara titta i spegeln!"
Hon sprang ner i garaget för att visa pojkvännen och sen upp och speglade sig igen och bebisen toksomnade förstås på två röda. Och så kom hon tillbaka och var nästan tårögd och sa: alltså det här var nästan en religiös upplevelse
Det kändes som ett gott dagsverke tycker jag. Nu måste jag bara bestämma mig för om jag ska sälja sjalen till henne som hon vill. Är ju rätt förtjust i den faktiskt fast om jag säljer den kan jag ju få budgetutrymme för nyinköp

"Å, vad nära han kom! Nämen Gud vad mysigt! jag måste bara titta i spegeln!"
Hon sprang ner i garaget för att visa pojkvännen och sen upp och speglade sig igen och bebisen toksomnade förstås på två röda. Och så kom hon tillbaka och var nästan tårögd och sa: alltså det här var nästan en religiös upplevelse

Det kändes som ett gott dagsverke tycker jag. Nu måste jag bara bestämma mig för om jag ska sälja sjalen till henne som hon vill. Är ju rätt förtjust i den faktiskt fast om jag säljer den kan jag ju få budgetutrymme för nyinköp
En son född 070923 och en till på jäsning. BF 100603.