Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag läser då och då att sjal är hippie, men nu undrar jag vilken sjal som du tycker är mest hippie av de sjalar som finns.

Tillägg: Om ni nominerar de sjalar ni tycker är hippieaktiga så får vi starta en omröstning senare och kora den sjal som enligt sjalbarn har mest hippie-faktor. :wink:
Senast redigerad av thanisa den ons maj 14, 2008 10:39, redigerad totalt 1 gånger.
Av anna m
Anna!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Allra mest hippie är sjalarna med "batikmönster", de där Bali Baby eller vad de nu heter. Fransar är också hippie. Inka tycker jag nog också är en hippesjal. (men inte Anna :this:)
Användarens profilbild
Av Eld77
Anna och Katja. Fast mest Anna.
Användarens profilbild
Av mammahappy
lollipopen
Användarens profilbild
Av Siena
Knyttet & K skrev:Allra mest hippie är sjalarna med "batikmönster", de där Bali Baby eller vad de nu heter. Fransar är också hippie. Inka tycker jag nog också är en hippesjal. (men inte Anna :this:)
:iagree:

o inte lollipopen! men didysarna med medaljongmönster är rätt hippie!
Av anna m
Knyttet & K skrev:Allra mest hippie är sjalarna med "batikmönster", de där Bali Baby eller vad de nu heter. Fransar är också hippie. Inka tycker jag nog också är en hippesjal. (men inte Anna :this:)
Jo Anna :this: Det var därför jag köpte den från början ;)
Av belinda
:iagree:
Användarens profilbild
Av Eld77
Mamasamueli skrev:Finns det ngn sjal i paisleymönster? Det vore hippie.
Det fanns en peekaboo bärpåse i paisley förut. Den var fin :love:
Av anna m
Mamasamueli skrev:Finns det ngn sjal i paisleymönster? Det vore hippie.
Nej paisley är ju överklass... rökrockar och scarfer...
Användarens profilbild
Av thanisa
För att få fram vilken sjal som är mest hippie så får vi köra en omröstning. Fram de sjalar som nämns i tråden fram tills imorgon lunch kommer att vara med. Så fortsätt skriv, av de sjalar jag har så är katjan mest hippie.
Användarens profilbild
Av Häjk
Rebozosjalarna är lite hippie, med ränder, fransar och starka färger. BBB´s batikmönstrade är också hippie :D

Tillägg: Och ja just det, regnbågar av alla slag :D
Av JoJsMamma
nej becosarna är trend för den modemedvetna mamman, som vil ha en personlig touch på sin sele, och ingen vanlig babybjörn som svensson.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mamasamueli skrev:Inkan är ju helt klart hippie:
Bild

och lollippen/kreativ:
Bild

Men allra mest hippievarning är det väl egentligen på becoselarna mfl?
Nej, Beco är inte så hippie. Inte selar öht, det är för mycket plast :lol: Möjligtvis den första Ergon, den med hemslöjdsbandet på. Den är lite hippie. Skogsnässelen är iofs vääääldigt hippie tycker jag, men den har väl typ läderremmar? :hmm:

Jag tycker inte att Lollipopen är så hippie heller. Fast det beror kanske på vad man sätter till.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?