Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Hej!

Jag behöver hjälp med argument till varför jag behöver en sjal till. Jag har nu en chokladgås som jag och Leia älskar! Men har idag köpt en mimmis krinklade rosa av en här på forumet. Men sambon kommer inte tycka att det är riktigt lika nödvändigt som jag...

Så snälla hjälp mig!
Användarens profilbild
Av Eld77
Du tycker att den är fin och du vill ha den, det tycker jag räcker som argument. Lägger du dig i allt han köper? ;)
Användarens profilbild
Av thanisa
Man måste ha minst två sjalar för vad ska man annars bära i när den ena tvättas?
Användarens profilbild
Av Droppen
Smutsa ner Gåsen så den måste tvättas. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Eld77 skrev:Du tycker att den är fin och du vill ha den, det tycker jag räcker som argument. Lägger du dig i allt han köper? ;)
Abselut - speciellt det sista! 8)

Jag tycker det duger gott som argument, ffa då det ju bara är frågan om andra sjalen/tredje bärdonet, för då har vi ju "men nåt måste jag ju ha att bära i när den andra är i tvätten" argumentet också om det skulle knipa! :wink:
Användarens profilbild
Av karro54
thanisa skrev:Man måste ha minst två sjalar för vad ska man annars bära i när den ena tvättas?
Det har jag funderat på som argument... Hon är ju ett kräkbarn...

Dessutom lägger jag mig inte i det han köper, det är alldeles riktigt och det kanske är så att han inte tycker det är så illa med en rosa sjal, det är kanske jag som behöver argumenten... egentligen :roll:
Av eamane
Dessutom kan ju en brun sjal omöjligt matcha till alla dina kläder och en rosa är ju så mkt somrigare :lol:
Av Woodgroves
Har man ett kräkbarn MÅSTE man ha två sjalar, annars går man runt och luktar gammalt kräk. För det kan ju faktiskt ta lååång tid innan man har tid/det passar att tvätta sjalen. (vi har ett kräkbarn)

Dessutom blir det snart varmt ute och då kommer du/ni att svettas mkt när ni bär och en sjal som luktar gammalt vuxen svett är värre än
lite barnkräk :ill:
Användarens profilbild
Av zingo
Woodgroves skrev:Har man ett kräkbarn MÅSTE man ha två sjalar, annars går man runt och luktar gammalt kräk. För det kan ju faktiskt ta lååång tid innan man har tid/det passar att tvätta sjalen. (vi har ett kräkbarn)

Dessutom blir det snart varmt ute och då kommer du/ni att svettas mkt när ni bär och en sjal som luktar gammalt vuxen svett är värre än
:iagree:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:Har man ett kräkbarn MÅSTE man ha två sjalar, annars går man runt och luktar gammalt kräk. För det kan ju faktiskt ta lååång tid innan man har tid/det passar att tvätta sjalen. (vi har ett kräkbarn)

Kräkbarn behöver minst 3 sjalar för att man ska klara sig :wink:
En i tvättkorgen (nykräkt), en blöt nytvättad och en ren torr att bära barnet i. Sådär nu kan du med gott samvete köpa en till :D
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
zero.sara skrev:

Kräkbarn behöver minst 3 sjalar för att man ska klara sig :wink:
En i tvättkorgen (nykräkt), en blöt nytvättad och en ren torr att bära barnet i. Sådär nu kan du med gott samvete köpa en till :D
Så sant! För övrigt är det bra att ha två som är rena samtidigt såhär års, i allafall jag använder ofta en sjal som sittunderlag när vi är ute, och av den andra gör jag ett soltak genom att hänga mellan lämpliga buskar och träd. Och vips, så behövde du fyra sjalar: en nykräkt, en nytvättad och två rena torra. :mrgreen: (Jag har fyra långsjalar och en är utlånad och nu är det kräks på de andra tre. Vad ska jag ta mig till när de är i tvätten egentligen?) :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?