Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Vad beror det egentligen på att många barn andas så skrapigt, eller snarkar i sjalen när de sover, men inte på andra ställen? Det är ju praktiskt, för om man har dem på ryggen hör den nippriga morsan att barnet andas och inte kvävs mot ryggen, men det låter kanske lite otäckt ibland.
Av anna m
Har hört att barn som snarkar troligtvis har polyper eller stora halsmandlar. Mina barn snarkar och JAG har alltid haft stora halsmandlar så jag antar att barnen också har det... kanske din plutt med :roll:
Användarens profilbild
Av boosten
anna m skrev:Har hört att barn som snarkar troligtvis har polyper eller stora halsmandlar. Mina barn snarkar och JAG har alltid haft stora halsmandlar så jag antar att barnen också har det... kanske din plutt med :roll:
Fast varför bara när de blir burna då? Och jag har hört om flera andra barn som gör detsamma.
Av anna m
boosten skrev:
anna m skrev:Har hört att barn som snarkar troligtvis har polyper eller stora halsmandlar. Mina barn snarkar och JAG har alltid haft stora halsmandlar så jag antar att barnen också har det... kanske din plutt med :roll:
Fast varför bara när de blir burna då? Och jag har hört om flera andra barn som gör detsamma.
Det har kanske med tungan att göra... hur den faller bak i munnen/svalget i upprätt läge.
Av sjaltokan
Har säkert med den upprätta ställningen att göra, men vad?

Kan mycket väl vara tungan eller att de sover "tryggare" dvs djupare när de blir burna.. ingen aning faktiskt.. :hmm:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har ingen aning om varför de snarkar/andas skrapigt i sjal.

Måste bara få säga att du har en snygg avatar. Visst är den ny?
Användarens profilbild
Av boosten
anna m skrev:
boosten skrev:
Det har kanske med tungan att göra... hur den faller bak i munnen/svalget i upprätt läge.
Ah, smart, så lär det ju vara.
Användarens profilbild
Av boosten
zmurfan skrev:Har ingen aning om varför de snarkar/andas skrapigt i sjal.

Jo, tack, den är ny. Lite mörk och dålig kvalitet blev det av nån anledning, men jag är hyfsat nöjd.
Av Ponyo
boosten skrev:

Jo, tack, den är ny. Lite mörk och dålig kvalitet blev det av nån anledning, men jag är hyfsat nöjd.
Jag kan maila en ljusare, om du vill?
(Kan ljusa upp den avsevärt i photoshop på 5 sek)
Användarens profilbild
Av boosten
Bubbi skrev:
boosten skrev:

:shock: :vågen: Schyrro! sparar du den från där den sitter, eller ska jag maila den (blir ikväll i så fall, sitter på universitetet nu)?
Av Ponyo
boosten skrev:
Bubbi skrev:
boosten skrev:

:shock: :vågen: Schyrro! sparar du den från där den sitter, eller ska jag maila den (blir ikväll i så fall, sitter på universitetet nu)?
PMa din mailadress, så skickar jag den direkt. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?