Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ibland undrar jag faktiskt hur blind min man är egentligen. Igår åkte jag in till stan för att träffa Aelia och köpa sjal och tog på mig min turkosa sommarsjal. Min man kommenterade det när jag åkte "Jaha du ska ta den där sjalen" För jag har inte brukat använda den så mycket men tog den mest för att den var lätt att packa ner i väskan sen när jag fått den nya sjalen. Ett antal timmar senare kommer jag hem igen och bär då Linnéa i en rosa/röd sjal (gissa vilken :D ) och han säger ingenting om att jag inte har samma som jag hade när jag åkte. Inte ens när jag ber honom ta kort på den säger han något :hmm:

Samma dag kommer ännu en ny sjal med posten och jag knyter på mig den och ber honom ta kort. Inte heller då säger han något om att den är ny. Jag har fortfarande inte frågat om han verkligen inte såg att de var nya eller om han bara inte orkar säga något längre :lol:

Märker era män om ni köpt en ny sjal?
Av surftrollet
:lol:

Jag tror han märker, men jag har inte sååå många och jag brukar vara ganska pigg på att visa nyheter för honom.
Användarens profilbild
Av jag71
Han orkar inte! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Mamin
jag71 skrev:Han orkar inte! :lol: :lol: :lol:
:iagree:

:Hahaa:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jodå. Min märker.
Och kommer med förslag på vilka tyger som skulle vara snygga att sy MTs av, och säger saker i stil med; "du har ju inget i rött" "men kanske en sån där Butterfly skulle funka för mig också"
Han är bra han! :lol:
Senast redigerad av Ullegulle den lör maj 10, 2008 21:01, redigerad totalt 1 gånger.
Av Woodgroves
Min man bär lika mkt som jag så han märker definitivt! Speciellt som han är med och bestämmer och beställer allt vi ska ha :heart:
Användarens profilbild
Av Elinea
Woodgroves skrev:Min man bär lika mkt som jag så han märker definitivt! Speciellt som han är med och bestämmer och beställer allt vi ska ha :heart:
Min man hade gärna burit om han kunnat, men han sitter i rullstol tyvärr. Han har sagt att han är avundsjuk på att jag får bära i sjal. Fast även om han hade kunnat bära tvivlar jag på att han hade varit särskilt intresserad av vad det var han bar i :D
Användarens profilbild
Av glis
Elin J skrev:
Woodgroves skrev:Min man bär lika mkt som jag så han märker definitivt! Speciellt som han är med och bestämmer och beställer allt vi ska ha :heart:
Min man hade gärna burit om han kunnat, men han sitter i rullstol tyvärr. Han har sagt att han är avundsjuk på att jag får bära i sjal. Fast även om han hade kunnat bära tvivlar jag på att han hade varit särskilt intresserad av vad det var han bar i :D
Fast ebbiewear i högermarginalen skyltar med hur bra sjalar är om man sitter i rullstol. Låt honom inte komma undan :wink:
Av anna m
Min man märkte inte när jag började använda en sprak ny wellen granat :shock: Grattis till J/H
Av Woodgroves
Elin J skrev:
Synd att han inte kan bära! Men han har säkert egna sätt att mysa med ert barn på utan sjal gissar jag :D
Användarens profilbild
Av Bina
Han ignorerar dina förehavanden :Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av thanisa
Min man ser om jag använder en sjal som jag inte använd tidigare. Om jag gått hemifrån med en sjal och kommit hem med en annan, tror inte han hade tänkt på det. I varje fall inte om det är en sjal som vi har hemma. Nya lägger han märke till tror jag. Jag måste faktiskt säga att jag är osäker på om han har tänkt på min wellen anso, men den hänger mest på kroken och jag har ju en del wellen och den är jag osäker på om han har sett mig bära i.

Men nom jag bär i en sjal för första gången då ser han det och tycker det är roligt med en ny sjal. Fast han har ju sina favoriter och använder inte alla sjalarna.
Användarens profilbild
Av nevin
Min man märker när det kommer in nytt, både tyg och färdiga sjalar. Han är totalt ointresserad, men har till och med mer koll på hur många bärdon jag har än jag själv :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Min man märker, men jag är inte så säker på att han kommenterat det om han inte tyckt min "hobby" var så absurt komisk och gärna trackar mig för den så ofta han kan :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Min har gett upp för länge sedan :Hahaa: Han märker nog de flesta, men han säger inget :wink: bara skrattar då han ser att jag fått en ny avi eller om det ligger en tom uppackad kartong på köksbordet :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?