- lör maj 10, 2008 20:27
Ibland undrar jag faktiskt hur blind min man är egentligen. Igår åkte jag in till stan för att träffa Aelia och köpa sjal och tog på mig min turkosa sommarsjal. Min man kommenterade det när jag åkte "Jaha du ska ta den där sjalen" För jag har inte brukat använda den så mycket men tog den mest för att den var lätt att packa ner i väskan sen när jag fått den nya sjalen. Ett antal timmar senare kommer jag hem igen och bär då Linnéa i en rosa/röd sjal (gissa vilken
) och han säger ingenting om att jag inte har samma som jag hade när jag åkte. Inte ens när jag ber honom ta kort på den säger han något
Samma dag kommer ännu en ny sjal med posten och jag knyter på mig den och ber honom ta kort. Inte heller då säger han något om att den är ny. Jag har fortfarande inte frågat om han verkligen inte såg att de var nya eller om han bara inte orkar säga något längre
Märker era män om ni köpt en ny sjal?

Samma dag kommer ännu en ny sjal med posten och jag knyter på mig den och ber honom ta kort. Inte heller då säger han något om att den är ny. Jag har fortfarande inte frågat om han verkligen inte såg att de var nya eller om han bara inte orkar säga något längre

Märker era män om ni köpt en ny sjal?