Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
...en wellen lind. En lagom lång till ryggknyt utan att behövavara petnoga med att han hamnar på mitten av sjalen, som med Nora. Men han börjar snart på dagis, och är 19 månader redan, så jag borde låta bli, va? ;)
Användarens profilbild
Av thanisa
19 månader är väl ingen ålder! Klart att du behöver en lind. Jag har en snart 2-åring och funderar över om jag kan motivera ett sjalinköp till. Idag på dagen för ett år sedan så satte vi upp en krok på sovrumsdörren där mina sjalar fick sitta. Då hade jag fyra sjalar. På ett år har det tillkommit 8 sjalar och en 1 sele (snart 2 selar).

Tänk så här 19 månader och du har en lång tid framöver då du kan bära och sen är det ju inte omöjligt att det skulle bli syskon någongång och då måste du ju ha fler bärvertug ändå så det är klart att du har anledning att köpa en till sjal. :D
Av surftrollet
Ja, fast jag behöver den ju inte. ;)

Jag kanske skulle kapa min wellen silver istället? Den är 5,2 och jag köpte den för att min man skulle kunna knyta omslut med den. Han försökte aldrig ens, och nu använder han bara sele om han bär.
Användarens profilbild
Av Kattuggla
Jag har ett lysande förslag. Sälj silver wellen till mig så kan du finansiera en wllen lind 8)
Av surftrollet
Anna_W skrev:Jag har ett lysande förslag. Sälj silver wellen till mig så kan du finansiera en wllen lind 8)
:Hahaa: :nono: Silver stannar. Jag har svår separatinsångest från saker tyvärr. :hide: Lyckligtvis har jag ganska svårt för att köpa nytt också. ;)
Användarens profilbild
Av Kattuggla
esarina skrev:
Anna_W skrev:Jag har ett lysande förslag. Sälj silver wellen till mig så kan du finansiera en wllen lind 8)
:Hahaa: :nono: Silver stannar. Jag har svår separatinsångest från saker tyvärr. :hide: Lyckligtvis har jag ganska svårt för att köpa nytt också. ;)
Äsch, det är bra med varaition vet du :wink: Fast jag kan inte heller skiljas från saker utan hamstrar istället. Man vet ju inte om man vill sakerna senare liksom...

Om du skulle ångra dig nångång så finns det en plats i vår sjalgarderob.
Av sjaltokan
Man ångrar bara det man inte gör.. 8)

Klart du ska ha en ny sjal.. :lol:
Av surftrollet
thowida skrev:Man ångrar bara det man inte gör.. 8)

Klart du ska ha en ny sjal.. :lol:
Ja jag ska visst det. :hide: :lol:
(Synd att jag inte beställde den igår eller nåt, så det skulle finnas en chans att få ta med den när vi ska ut och resa på måndag.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?