Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Häjk
*tassmärker* Det här har jag funderat på också :D
Användarens profilbild
Av Elina
JAg har inte gillat easysy speciellt mycket, men mina 2 girasoler håller jag hårt i även fast jag bara meitai bär..

De är så mjuuuuuuuuuuuka, och avlastar bra :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och är det bara Omhulda som säljer Girasol?
Någon som beställt från tex England?
Av anna m
Jag tycker inte girasolen är lika stretchig men det är inget problem för mig. Girasolen är vackrare mjukare, tunnare, sneda ändar... allt är bättre ;)
Användarens profilbild
Av ZaZi
Nu blir jag nyfiken. 8) Vilken girasol vill du ha?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag köpte min på ebay.
Den var det gosigaste jag någonsin haft (tills jag la vantarna på firren) och den avlastade fantastiskt bra. Jag kunde till och med bära 25-kilos Linnea i den en längre stund utan att få problem med ryggen.

Norrskenet var inte alls lika gosig och skön.
Användarens profilbild
Av zmurfan
anna m skrev:Jag tycker inte girasolen är lika stretchig men det är inget problem för mig. Girasolen är vackrare mjukare, tunnare, sneda ändar... allt är bättre ;)
Fast alla girasol har inte sneda ändar.
Jag har sett fler med raka ändar än med sneda ändar. Regnbågen med blå baksida hade raka ändar. Lika min korta girasol hade raka ändar. Av de jag haft var det bara den jag bytte med bigfoot som haft sneda ändar.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
anna m skrev:Jag tycker inte girasolen är lika stretchig men det är inget problem för mig. Girasolen är vackrare mjukare, tunnare, sneda ändar... allt är bättre ;)
Hmmm, då blir jag osäker. Jag måste ha stretchiga sjalar. Jag har aldrig kunnat bära länge i Didysarna för att de har så stumma smala fållar, och Storken fick jag ont av när Albert började väga över 10 kg eftersom den var så stum. Då var det bara Hoppen och Easyn som funkade. Allra skönast var Easyn, för den är stretchigast.

ZaZi - Det lutar åt en Citrus :love: Och så tror jag att jag ska färga min ena Easy....
Användarens profilbild
Av mian
Knyttet & K skrev:
Hmmm, då blir jag osäker. Jag måste ha stretchiga sjalar. Jag har aldrig kunnat bära länge i Didysarna för att de har så stumma smala fållar, och Storken fick jag ont av när Albert började väga över 10 kg eftersom den var så stum. Då var det bara Hoppen och Easyn som funkade. Allra skönast var Easyn, för den är stretchigast.

ZaZi - Det lutar åt en Citrus :love: Och så tror jag att jag ska färga min ena Easy....
De är stretchigare än Didysarna, men inte lika stretchig som en Easy. Min välanvända mjuka gosiga Panama känns ungefär lika som min Girasol.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?