Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
att jag inte köpte en sjal när Hugo var liten. Tänk nu har jag gått miste om ett helt sjalbarn. Han är 4,5 och jag tror inte att han ens vill testa att bli buren... Men det går inte att spola tiden tillbaka, nu får jag njuta av att bära Leia desto mer och längta efter en till...

Igår bar jag Leia i sjalen förförsta gången,vi blev kära båda två. Hon sover och jag njuter!! Inte kunde jag väl tro att det var så här mysigt! :loving:
Användarens profilbild
Av Häjk
Ja, man får försöka att njuta desto mer nu när man väl sjalar! :D

Jag hade nu så här i efterhand så gärna haft sjal till mina stora barn, men då var det bara babybjörn som det tjatades om :?
Användarens profilbild
Av emelie
Ja, visst är det jobbigt när man upptäcker sjalarna "för sent".
Jag bar dock Viktor litegrann i sjal o rätt så mkt i Ergo när han var 4,5år o senast i Beco förra veckan (dryga fem nu) så ge inte upp helt. 8)
Användarens profilbild
Av MilanE
Min första bar jag i babybjörn men vi gillade det inte nåt vidare nån av oss. När mitt andra barn var ca 8 mån köpte jag en Ergo och bar en hel del, men detta med sjal är först nu och visst känns det trist att man liksom missat det med de andra! Och ändå har inte sjalen fungerat optimalt för oss denna gång utan jag bär mest i ergon och mei-taien, men ändå....steget till BB är ganska långt :)
Användarens profilbild
Av karro54
Ja, vi had een BB-sele tillHugo. Men varken jag,sambon eller Hugo var speciellt förtjusta i den. jag tror jag bar honom 5 minuter i den... Han blev ett famnbarn. Han satt på min höft hela tiden. När jag lagade mat, städade, var ute, handlade, ja hela tiden. Så jag har blivit van att använda en hand... :)

Men nu är vi kära i vår gås. Den är helt underbar! Så nu har jag blivit lite sugen på fler sjalar, men jag är lite inne på att sy en om jag hittar något fint tyg. Jag tycker om choklad-färgen men jag vill ha någon som är mer färgglad.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh ja, visst är det mysigt :loving: Förstår inte hur det ska gå att klara sig utan bebis att bära :roll:
Användarens profilbild
Av karro54
Det får kanske bli en fjärde... :wink:
Annars får du vänta på barnbarn...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
karro54 skrev:Det får kanske bli en fjärde... :wink:
Annars får du vänta på barnbarn...
Jaaa :wink: Eller så får jag tvångsbära bekantas bebisar lite ibland :P
Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: för sjalar !! Jag upptäckte inte sjalarna föräntill min 3:a men hon gillar det verkligen!!!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev::vågen: för sjalar !! Jag upptäckte inte sjalarna föräntill min 3:a men hon gillar det verkligen!!!!
:iagree: Vi hade inte fixat första tiden med J utan sjalarna, det var räddningen när inget annat fungerade :) Och hur mysigt som helst också 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?