Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
Min beco är här och jag är käääär :eld:
Senast redigerad av liten06 den mån maj 05, 2008 18:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ellynil
Vad underbart! :vågen:

:eld: Bild!? :eld:
Av liten06
Modellen sover, kanske ikväll eller imorgon :wink:
Användarens profilbild
Av Ellynil
:lol: Får man åtminstone veta vad det är för färg? :wink:
Av liten06
En Ava, inget spindelnät
Av liten06
Jag tappar brallorna, varför då? Jag tror jag kanske är för kort :(, den sitter liksom på rumpan och jag har den på minsta längd...
Användarens profilbild
Av Ellynil
:( Vad tråkigt.
Användarens profilbild
Av milimani
liten06 skrev:Jag tappar brallorna, varför då? Jag tror jag kanske är för kort :(, den sitter liksom på rumpan och jag har den på minsta längd...
Hur lång är du då? Jg har ju också tänkt köpa en...
Användarens profilbild
Av soffan
Men alltså om du sätter ner avbärarbältet lite längre ner på höften och sätter byxan på insidan åker byxorna ner ändå??
Jag är bara 1,60 och jag tycker visserligen att byxan glider ner ibland men mest sör att avbärarbältet läger sig precis mot byxkanten så om man läger byxan inanför så slipper jag det problemet. Jag tycker att byxan kan glida ner när man använder andra bärredskap också.
Användarens profilbild
Av zandrama
soffan skrev:Men alltså om du sätter ner avbärarbältet lite längre ner på höften och sätter byxan på insidan åker byxorna ner ändå??
Jag är bara 1,60 och jag tycker visserligen att byxan glider ner ibland men mest sör att avbärarbältet läger sig precis mot byxkanten så om man läger byxan inanför så slipper jag det problemet. Jag tycker att byxan kan glida ner när man använder andra bärredskap också.
:iagree:
Och jag är också precis 160 cm.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag är 157cm över havet, men tycker det funkar bra att bära både i Becon & Manducan..fast precis som Soffan säger får man se till att avbärarbältet inte ligger på kanten på byxlinningen för då tappar man byxorna..& det kan ju vara lite pinsamt om man är ute..även om det bara är på gården & den enda som ser är en 4-åring som retas i veckor efteråt..*har absolut inte tappat byxorna* :oops:
Användarens profilbild
Av soffan
Shuna76 skrev:Jag är 157cm över havet, men tycker det funkar bra att bära både i Becon & Manducan..fast precis som Soffan säger får man se till att avbärarbältet inte ligger på kanten på byxlinningen för då tappar man byxorna..& det kan ju vara lite pinsamt om man är ute..även om det bara är på gården & den enda som ser är en 4-åring som retas i veckor efteråt..*har absolut inte tappat byxorna* :oops:
:lol: :lol: jag har faktiskt inte varit med om att byxorna faktiskt har ramlat av utan mest att de glider ner en bit och man får värsta gällivaret men det där lätt ju hysteriskt pinsamt :oops:
Av liten06
Haha, tack för tipsen. Jag tror det stora problemet egentligen är att barnet hamnar mitt på bältet och inte sitter "utanför" om ni fattar hur jag menar? bältet kommer inte tätt mot min kropp baktill, drar jag åt mer så kvävs jag och den sitter ändå inte tight mot kroppen bak. :?
det hade varit bättre om man inte hade satt i barnet innan utan först tagit på midjebältet , satt dit honom och sen tagit på axelremmarna. då hade hans rumpa nog hamnat mer där den ska vara.
jag är 160 cm ungefär. på maken funkar den bra i alla fall så den blir kvar även om inte jag får till det (hur man nu kan misslyckas :roll: )
Användarens profilbild
Av zandrama
Men hur gammalt är barnet? För om det inte behöver sitta i "påsen" så borde det väl funka att sätta på selen först? Fast jag har iofs inte testat Butterfly... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?