Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Nu har jag klickat iväg en beställning på vår sista sjal, det känns lite vemodigt faktiskt.
Sista sjalen liksom :cry: Vem trodde att den här stunden skulle komma?
I över tre års tid har jag köpt sjalar, mer eller mindre aktivt, och nu är den här eran avslutad :shock: Bara så där.

Här hemma ligger lite sjalar och några selar. En del ska sparas, sentimentalvärdet är stort, och annat ska säljas.

Två sjalar ska bo kvar här och användas aktivt i åtminstonde ett år till skulle jag tro (hoppas) och det är bbsling passion fruit och den ny beställda.
Sen är det över, helt och hållet :cry: Men det ska vi inte tänka på nu :lol:

Någon som vill gissa vad som ska flytta hem till oss?? :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
MEn så får du ju inte skriva för då borde ju jag köpt min sista sjal för läääänge sen och det har jag förhooppningsvis inte. Bar ju Skrutt i åtminstonde två timmar på sista april och små töserna är ett år mindre så jag ska bära minst ett år till.

Jag har dock inte den blekaste vad du beställt men du får inte skrämma mig med att bärtiden är slut snart!!!
Användarens profilbild
Av Droppen
Bissa skrev:gissar på en gås :mitvit:
:iagree: :D
Av Tyche
jag71 skrev:MEn så får du ju inte skriva för då borde ju jag köpt min sista sjal för läääänge sen och det har jag förhooppningsvis inte. Bar ju Skrutt i åtminstonde två timmar på sista april och små töserna är ett år mindre så jag ska bära minst ett år till.

Jag har dock inte den blekaste vad du beställt men du får inte skrämma mig med att bärtiden är slut snart!!!
Min aktiva bär tid är slut om ungefär ett år. Hon går helst, precis som storebror. Men jag kan tänka mig att ringsjalen kommer tjänstgöra enstaka gånger något år efter det oxå, men inte så särskilt aktivt.
Jag har känt hur det närmat sig, krypit sig på och jag har vetat att det här är sista sommaren. Både med sjal och vagn. :(
Men då kommer ju nya delar, som förhoppningsvis är lika underbara dom. :wink:
Av Tyche
Droppen skrev:
Bissa skrev:gissar på en gås :mitvit:
:iagree: :D
Nixpix :lol:
Av Tyche
SQ skrev:Men vännen, så får du inte skriva! Lilltjejen är ju bara drygt 1år. Bärtiden med henne borde du ju minst ha 2 tredjedelar kvar av. Vi bar A några gånger förra sommaren. Och N som snart blir 3 vill nog bli buren länge till hon med. *kramar om*
Isaac har inte velat bli buren på lite mer än ett år. Han har blivit buren ett par gånger men jag tror inte det blir mer nu (jo på axlarna eller på ryggen - utan sjal).
Elin har följt sin brors fotspår, när dom behärskat att gå utan stöd har det varit det och endast det som varit aktuellt för transport :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
Tyche skrev:Elin har följt sin brors fotspår, när dom behärskat att gå utan stöd har det varit det och endast det som varit aktuellt för transport :roll:
På ett sätt är jag lita avis på det här, för här vägrar 2,5-åringen att gå mer än max 100 m i taget, och jag börjar lixom vilja att han ska gå själv. :?
Ettåringen som inte riktigt kan gå helt själv ute än, går däremot gärna, så det försöker jag uppmuntra så mycket det bara går. (Föredelen är väl att jag tror att jag kommer bära aktivt i två år till med åtminstone ett av barnen. 8))

Nåväl, nu vill jag veta vad det är för sjal!
Av Tyche
Jag tänkte bara säga att den är här nu 8)
Mycket finare än jag tänkte mig - det är en bra sista sjal! :lol:
Användarens profilbild
Av frida
Ge en vink om färgen!? (gissar easy)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tyche skrev:Jag tänkte bara säga att den är här nu 8)
Bild :eld:
Av Tyche
frida skrev:Ge en vink om färgen!? (gissar easy)
Fel, tyvärr.

Färgen... den är multifärgad :lol:
Av Tyche
zero.sara skrev:
Tyche skrev:Jag tänkte bara säga att den är här nu 8)
Bild :eld:
Fast då blir det ju toklätt att gissa? Bild kommer när någon knäckt det 8)
Användarens profilbild
Av frida
Girasol!?
Av Tyche
frida skrev:Girasol!?
nixpix....
Användarens profilbild
Av zandrama
Rebozo? Bebina? Didy?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?