Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
Nån som vill ge mig lite update på detta?
Hur är det med paddingen på axelremmarna på Angelpack LX, jag är för lång (173) för en beco 4th, kan det var risk att även angelpacken inte funkar då?
nån som vill ge mått på axelbands-padding på beco4th resp angelpack?
har har en beco BWD som funkar bra, men jag har provat en beco 4th som INTE funkade... tråkigt att ta hem en angelpack som blir samma liksom.
ergon sitter också fint men är lite kort i ryggen på 2-åringen, har dock bästa huvudstödet, personligen tycker jag BWD-en suger där...
Synpunkter?
Råd?
Mått?
Nån som vill låta mig prova en i sthlms området??? :wink: *ser snäll ut*
Rätt forum :?:
:roll:
Och egentligen borde jag väl jaga bort bärseles- :evil: -en, men det går väl inte och det får man inte hjälp med här heller va :?: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad är det som gör att det inte fungerar med beco 4th generation? Vad är det för mått på axelbanden du vill ha? Jag tar gärna fler mått på min angelpack men då behöver jag veta vad som man helst ska mäta. Tror inte det finns någon i Stockholm, det finns åtminstonde två i Sverige och den ena har jag och den andra bor nu hemma hos diddeldi.

Om du vet mer hur du vill ha selen om axelbanden ska vara längre/bredare osv så hör med close2you. Eva har nog möjlighet att anpassa selen efter de mått du anger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
en fördel med angelpack tycker jag är att den inte är så tjockt vadderad, den är smidigare att ha med och sitter ändå bra (på mig i alla fall). fast den har inte extremt lång vaddering, nu har jag dem inte framför mig men jag tror inte den är så mycket längre än becon.
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har jag ingen beco, men när jag mätt på dem så har vadderingen suttit lite olika på becon och angelpacken. http://www.df.lth.se/~thanisa/aff/sjalb ... CF5503.JPG

Här kan du se bild på överst en beco 4th generation från hösten 07, sen en angelpack lx hösten 07 och längst ner en ergo denim också den från hösten 07.

Längden som är vadderad är längre på becon men den börjar nästan intill bakstycket. på angelpacken är det en ovadderad bit först på 7-11 cm då. Så angelpackens vaddering kommer närmare där nylonbandet tar vid än vad becon gör. Där jag skrivit måtten på de olika selarna där finns länk till en sida med bilder. De bilderna visar lite bilder så man kan jämföra selerna.
Av Elna
tack för tipsen och länkarna nu har jag kollat lite och det varkar som den skulle räcka för mig
beco 4th funkade dock inte, paddingen räckte inte till för bröstspännet, dvs bröstspännet hamnade nästan på nylonbandet för mig, det är väl det som är problemet för lite längre people med den modellen
tack iaf, nu är det ju bara att välja färg och sånt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?